اهدای بیش از 150میلیون تومان کارت هدیه به خانواده زندانیان نیازمند شاهرودی

همزمان با میلاد منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) بیش از 150 کارت هدیه یک میلیون تومانی و 130 بسته معیشتی در بین خانواده نیازمند زندانیان شاهرودی توزیع گردیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان سمنان، امید کهربایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده های نیازمند شاهرودی ، گفت؛ همزمان با میلاد منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (ع) در زندانهای استان سمنان با کمک خیرین بسته های معیشتی توزیع گردیده است.

کهربایی با اشاره به توزیع 130 سبد معیشتی در بین خانواده های زندانیان نیازمند شاهرودی، عنوان کرد؛ این بسته های به ارزش ریالی هر بسته 500 هزار تومان توسط خیرین تهیه و در روز میلاد به خانواده های نیازمند زندانی در شاهرود اهدا گردیده است.

مدیرکل زندانهای استان سمنان با بیان اینکه کمک به خانواده های نیازمند زندانی در دستور کار سازمان زندانهای قرار دارد، افزود؛ به همت خیرین شاهرودی بیش از 70 پیراهن بچه گانه تهیه و به کودکان نیازمند اهدا شده است.

وی از توزیع بیش از 300 پرس غذای گرم بین خانواده نیازمند زندانیان شاهرود خبر داد، و عنوان کرد: در این روز با برکت 150 کارت هدیه یک میلیون تومان نیز توسط خیرین تهیه و به خانواده های نیازمند اهدا گردیده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha