۱۵ زندانی مشمول عفو مقام معظم رهبری از زندان نی ریز آزاد شدند

همزمان با نیمه شعبان و سالروز ولادت مهدی موعود(عج) و با حضور معاون قضایی دادستان کل کشور، ۱۵ زندانی برخوردار از عفو فراگیر مقام معظم رهبری از زندان نی ریز آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس،حجت الاسلام سید محسن موسوی معاون قضایی دادستان کل کشور در این ارتباط و پس از بازدید از زندان نی ریز گفت: با پیش نهادریاست معزز قوه قضاییه و موافقت مقام معظم رهبری، جمع کثیری از زندانیان در سال جاری از عفو و رأفت پدرانه رهبر انقلاب برخوردار و به جامعه بازگشته‌اند.

این مقام ارشد قضایی کشور بر ضرورت توجه مسئولین و خیرین به مسائل و مشکلات زندانیان و خانواده آنان تاکید کرد و با بیان اینکه با زندان رفتن فرد اصل شخصی بودن مجازات ها به سبب مشکلات ناشی از حبس برای خانواده ها زیر سوال می‌رود، تصریح داشت: شایسته است مقامات قضایی مجازات زندان را به عنوان آخرین راهکار در برخورد با جرائم غیر مهم و خورد مدنظر قرار دهند، همچنین در برخورداری زندانیان واجد شرایط از ارفاقات قضایی نیز توجه و همکاری لازم را داشته باشند.
گفتنی است در برنامه بازدید معاون قضایی دادستان کل کشور از زندان نی ریز، وی با حضور ر اندرزگاه ها از نزدیک با زندانیان دیدار و ضمن استماع درخواست های پرونده ای آنان، برای پیگیری لازم قول مساعدت داد.
انتهای خبر/
اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha