انتخاب زندان‌های اردبیل به عنوان «دستگاه برتر استان در امر ترویج نماز»

با ارزیابی‌های انجام یافته توسط کارشناسان ستاد اقامه نماز، مجموعه زندان‌های استان اردبیل در بین سایر دستگاه‌های اجرایی، عنوان برتر در امر ترویج نماز را کسب کرد و با اهدای لوحی به امضای استاندار اردبیل، از مدیرکل این مجموعه تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان اردبیل، با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان در اداره کل، نتایج بررسی مستندات بارگذاری شده در سامانه سجاده اعلام و زندان‌های این استان توانست با رتبه بالای۹۰درصد عنوان دستگاه برتر در ترویج و اشاعه فرهنگ نماز در سال ۱۴۰۰را از آن خود کند.

عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، در این نشست ضمن قدردانی از زحمات اعضای شورای نماز زندان‌ها ، فعالیت این مجموعه را مستمر، مدون و عملیاتی خواند و لوح تقدیر استاندار اردبیل را به مدیرکل این مجموعه اهدا کرد.

انتخاب زندان‌های اردبیل به عنوان «دستگاه برتر استان در امر ترویج نماز»

در بخشی از این لوح آمده است: از این که توانسته‌اید با عنایت خداوند متعال و همدلی و همکاری اعضای محترم شورای اقامه نماز آن اداره کل رایحه عطرآگین نماز را به مشام جان‌ها بپراکنید و در امر خطیر ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در سال۱۴۰۰تلاش و کوشش مضاعف از خود نشان دهید، بر خود فرض می‌دانیم از باب «من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عزوجل» از تلاش‌های جنابعالی و همه دست‌اندرکاران امر نماز در آن دستگاه تقدیر و تشکر نماییم. سیدحامدعاملی-استاندار اردبیل

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha