آزادی 25 زندانی با کمک خیرخواهانه خانواده اولیاء دم در زندان ساری

مدیرکل زندان‌های استان مازندران از آزادی 25 زندانی در میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت با کمک خیرخواهانه یک اولیاء دم و یک خیر نکایی در زندان ساری خبرداد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران، علی استادی مدیرکل زندان های استان بیان کرد، خانواده اولیاء دم که قاتل فرزندش را در پای چوبه دار بخشیده بود، در روز میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی( عج) به یاری زندانیان در بند شتافت .

وی افزود، خانواده چورَکچی در اقدامی خیر خواهانه و جهت آمرزش و شادی روح فرزندشان با اهدای مبلغ 5 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان اقدام نمود و با حضور در زندان زمینه آزادی 25 زندانی را فراهم کرد.

مدیرکل زندان های استان در اهمیت و جایگاه احسان و نیکوکاری با اشاره به آیات و روایات گفت: احسان و نیکوکاری مانند نماز گاهی لازم است آن را آشکارا و در ملأعام انجام داد و گاهی نیز باید مخفی باشد تا ریا محسوب نشود؛ بنابراین آنچه در احسان و نیکوکاری اهمیت دارد خلوص نیت برای خداوند است.

وی تصریح کرد: گذشت و بخشش یک موهبت الهی است که این خانواده خیر و نیکوکار در یک امتحان بزرگ سربلند بیرون آمده و قاتل فرزندانشان را بخشیدند و بار دیگر در اقدامی شایسته با روح بلند و تصمیم شجاعانه به یاری افراد گرفتار در زندان شتافتند .

استادی ضمن قدردانی از این خانواده و دیگر خیرین گفت: نهادینه سازی فرهنگ انفاق و بخشش و مشارکت در این امر خداپسندانه در واپسین روزهای سال می تواند پیام آور شادی و نشاط برای تعدادی از خانواده هایی باشد، که به علت ناتوانی در پرداخت دین و بدهکاری در زندان به سر می برند و خانواده چشم انتظار آنان هستند.

سنجری یکی دیگر از خیر نکایی حاضر در این مراسم نیز مبلغ 800 میلیون ریال برای آزادی زندانیان اهداء نمود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha