تفقدی از جنس اشتغالزایی برای خانواده زندانیان همدانی

دو عدد چرخ خیاطی به دو خانواده زندانیان همدانی برای راه اندازی اشتغال خانگی اهداء شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان همدان، در آستانه عید نوروز و با هدف دلجویی و کمک به معیشت خانواده های زندانیان مدیر کل زندان های استان به همراه مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان و مددکار این انجمن با خانواده‌های سه تن از زندانیان دیدار کرد.

در این بازدید که با حضور ذوالفعلی نژاد مدیرکل زندان‌های همدان، عبدالملکی مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده های زندانیان و چهرقانی مددکار انجمن حمایت صورت گرفت از سه خانواده زندانی دیدار به عمل آمد که در جریان این بازدید علاوه بر کمک های معیشتی و نقدی، دو دستگاه چرخ خیاطی برای راه اندازی کسب و کار خانگی به دو خانواده اهداء شد.

دیدار و دلجویی از خانواده اول با اهداء مبلغ نقدی و کمک معیشتی همراه شد.

خانواده دوم شامل سه فرزندی بودند که پدر در زندان و مادر نیز در کمپ ترک اعتیاد به سر می برد. به دستور مدیر کل زندان‌های استان علاوه بر کمک معیشتی و هدیه نقدی، یک عدد چرخ خیاطی در اختیار دختر بزرگ خانواده قرار گرفت تا بتواند با راه اندازی کار خانگی برای خود و خانواده کسب درآمد کند.

خانواده سوم نیز که بدلیل زندانی شدن سرپرست خانواده در شرایط سختی به سر می بردند علاوه بر دریافت کمک معیشتی، یک دستگاه چرخ خیاطی برای راه اندازی کسب و کار خانگی و مبلغ ۱۰ میلیون تومان نیز به عنوان کمک هزینه ودیعه مسکن دریافت کردند.

لازم به ذکر است در هر سه دیدار انجام شده مسائل مربوط به پرونده قضایی زندانیان و راهکارهای برخورداری از ارفاقات قانونی مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی»رادرکانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha