مدیر کل زندانهای استان زنجان :زندان های استان می بایست شکل کارگاه تولیدی به خود بگیرد

سومین جلسه کارگروه اشتغال و حرفه آموزی زندان های استان به میزبانی بازداشتگاه خدابنده برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی زندان های استان :در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین بنیادی مدیر کل زندان های استان ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی همکاران در عرصه اصلاح و تربیت انسان های به خطا رفته گفت: اشتغال زندانیان و توانمندسازی آنان مقوله بسیار مهم و مورد تاکید ریاست سازمان زندان ها ست که در این راستا می بایست از کلیه پتانسیل ها و ظرفیت های موجود به نحو مطلوب در جهت توسعه اشتغال مولد و پایدار زندانیان استفاده نمود.
 بنیادی افزود: متولیان اشتغال زندانیان در کنار انجام تعهدات سازمان می بایست تلاش کنند تا تمام زندانیان چه محکوم و چه متهم دارای فعالیت تولیدی باشد به گونه ای که شکل زندان های استان به فضای کارگاهی تبدیل شود .
وی خاطرنشان کرد: اشتغال زندانیان سرمنشا های تمام برنامه های اصلاحی به تربیتی در داخل زندان هاست و مجموعه بنیاد تعاون زندانیان نیز باید تمام تلاش خود را در جهت افزایش بهره وری و درآمد زندانیان به کار گیرد.
 در ادامه این جلسه رئیس زندان شهرستان ابهر گزارشی از وضعیت اشتغال زندانیان در حوزه مسئولیت خود را بیان نموده و اعضای حاضر نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در جهت توسعه برنامه‌های اشتغال و حرفه‌آموزی زندانیان پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha