قاضی اجرای احکام پاکدشت از ندامتگاه ورامین بازدید کرد

همزمان با روز نیمه شعبان و میلاد حضرت ولی‌عصر(عج) قاضی اجرای احکام و مدیر عامل انجمن حمایت پاکدشت با حضور در ندامتگاه ورامین وضعیت قضایی و حمایتی مددجویان آن مرکز را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، به مناسبت نیمه شعبان و سالروز میلاد باسعادت حضرت ولی‌عصر (عج)، نخستین بازل قاضی اجرای احکام دادسرای و کردبچه مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان پاکدشت از ندامتگاه ورامین بازدید به‌ عمل آوردند.

در این بازدید که مدیر ندامتگاه نیز حضور داشت، قاضی اجرای احکام دادسرای پاکدشت و مدیر عامل انجمن حمایت پرونده‌های قضایی مددجویان آن حوزه را مورد بررسی قرار دادند که با ارفاقات قانونی، مددجویان واجد شرایط آزاد یا به مرخصی اعزام شدند.

غلامعباس شلالوند طی اعلام این خبر افزود: با توجه به روزهای پایانی سال و نیز عید بزرگ نیمه شعبان، قضات به صورت مستمر از ندامتگاه بازدید می‌کنند تا همه مددجویان واجد شرایط از ارفاقات قانونی بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد : مدیرعامل انجمن حمایت پاکدشت نیز با حضور در ندامتگاه، در خصوص پرداخت بدهی زندانیان نیازمند و همچنین بسته‌های معیشتی خانواده‌های آنان اقدامات لازم را انجام داد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha