نشست مدیرکل زندان‌های لرستان با خیرین دورود برگزار شد

عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان های استان لرستان در نشستی با خیرین دورود که در حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دورود، ریاست دادگستری شهرستان دورود و معاون فرمانداری شهرستان برگزار شد،از خیرین سخاوتمند که نقش بسزایی در آزادسازی زندانیان داشتند تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان لرستان، عبدالمجید کشوری مدیرکل زندانهای لرستان در نشستی با خیرین دورود که در حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دورود، ریاست دادگستری شهرستان دورود و معاون فرمانداری شهرستان برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از خیرین سخاوتمند که نقش بسزایی در آزادسازی زندانیان داشتند، گفت: در مدت ۳۶ ماه توانسته‌ایم با کمک خیرین نیکوکار استان لرستان و سایر کمک‌های مردمی، ۱۵۵۰ نفر از مددجویان بدهکار مالی را از زندان آزاد کنیم و آنان را به آغوش گرم خانواده برگردانیم.

کشوری اظهار کرد: این حرکت خداپسندانه یعنی کمک به استحکام بنیان خانواده و جلب رضایت زندانیان و خانواده آنان نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در ادامه این رضایتمندی جامعه هدف می‌تواند باعث مشارکت آنان در انتخابات و سایر شعائر نظام اسلامی باشد.

وی اضافه کرد: در لسان آیات و روایات بر انفاق تاکید شده است که پیامبر اسلام(ص) می‌فرماید: محبوب‌ترین کارها نزد من پرداخت بدهی بدهکاران و برطرف ساختن اندوه همنوعان است.

بیژن سوری رئیس دادگستری شهرستان دورود در این نشست به آیه ۲۶۲ سوره بقره اشاره کرد و گفت: خیرین مصداق این آیه قرآنی هستند که بدون منت در راه خدا انفاق می‌کنند و پاداش آنان با خداست.نشست مدیرکل زندانهای لرستان باخیرین دورود

وی افزود: کمک به همنوعان مایه نجات انسان‌هاست و با همین کمک‌ها می‌توانیم بر مشکلات فائق آییم و این انفاق‌ها یک نوع سرمایه گذاری اجتماعی‌است که در نهایت باعث بازگشت شرافتمندانه زندانیان می‌شود.

در پایان این بخش از مراسم، مدیرکل زندانهای لرستان با اهداء لوح سپاس از ۳۰ نفر از خیرین تقدیر بعمل آورد.نشست مدیرکل زندانهای لرستان باخیرین دورود

گفتنی‌است در این جلسه علی امیدی رییس زندان دورود گزارشی از اقدامات انجام گرفته در زندان را تشریح کرد.

در ادامه مدیر کل زندان‌های لرستان از اندرزگاه‌ها و پروژه در دست ساخت زندان درود بازدید کرد و با تعدادی از محکومین و متهمین دیدار چهره به چهره داشت و از مجموعه مدیریتی زندان تشکر کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha