ساختمان آشپزخانه صنعتی زندان مرکزی سنندج احداث می‌شود

مدیرکل اداره زندان های استان کردستان از تصویب اعطاء ۲۰میلیارد ریال اعتبار به این اداره کل جهت اجرای پروژه های عمرانی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کردستان، محمدی مدیرکل زندان های کردستان گفت: به دنبال برگزاری جلسات متعدد و پیگیری های مکرر، امروز ۱۶ اسفند ماه، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به همراه رئیس کل دادگستری کردستان از پروژه های عمرانی زندان مرکزی سنندج بازدید کردند.

آغاز به کار ساخت آشپزخانه زندان مرکزی سنندج با اعطاء ۲۰ میلیارد ریال اعتبار
محمدی با تاکید بر اینکه انجام عملیات های مختلف عمرانی و زیربنایی نقش مهمی در نحوه ارائه خدمات کمی و کیفی به زندانیان دارد، افزود: نبود آشپزخانه در محل زندان مرکزی سنندج و در نتیجه طبخ غذا زندانیان در محلی دیگر، منجر به کاهش کیفیت غذای ارائه شده به زندانیان شده که حل این موضوع تاکید بریکی از اولویت های ده گانه سازمان زندانها که همان توجه به کیفیت غذای زندانیان به شمار می رود.
مدیرکل زندان های کردستان اظهار داشت: توجه به بهداشت، تنظیم برنامه غذایی دارای ارزش های غذایی مطابق با منابع بومی و ذائقه محلی، کیفیت مواد غذایی، نظارت بر نحوه پخت و توزیع آن در محل زندان مستلزم وجود مکانی مناسب و نظارت ۲۴ ساعته است.
وی در پایان اظهار داشت: مقرر شد با توجه به اهمیت موضوع، باحمایت و توافق رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان اعتبار ات لازم جهت اجرای پروژه های عمرانی به این اداره کل تخصیص داده شود.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha