زندان مرکزی کرمانشاه سربلند از اقدامات انجام شده بیماری ایدز و سل در بازدید و بررسی آن توسط وزارت بهداشت
بازدید خانم دکتر نامداری تبار رئیس اداره ایدز مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت

در بررسی اقدامات انجام شده بهداری و قرنطینه سلامت زندان مرکزی کرمانشاه توسط سرکار خانم دکتر هنگامه نامداری تبار رییس اداره بیماریهای واگیردار وزارت بهداشت و درمان و همراهان بازدید به عمل آمد و پس از این بازدید از کارکنان واحد مربوطه به خاطر توجه به اولویت های بهداشتی تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کرمانشاه؛ امروز چهارم مردادماه 1401 کارشناسان پروژه گلوبال فاند سازمان ملل متحد در راستای کنترل بیماری های سل، اچ.آی.وی از زندان مرکزی کرمانشاه بازدید کردند.

در این دیدار دکتر علیرضا تجلیلی، کارشناس برنامه های صندوق جهانی در دفتر توسعه سازمان ملل متحد، خانم نامداری رییس اداره بیماریهای واگیردار وزارت بهداشت و درمان، دکتر سلیمانی مدیر کل بهداشت و درمان سازمان زندانها، پوریانی مدیر کل زندانهای استان کرمانشاه  و تعدادی از مسئولان مرکز بهداشت استان از مرکز بهداشت و درمان زندان کرمانشاه، کلینیک مثلثی،  ایزوله و قرنطینه بهداشتی بازدید به عمل آوردند.


در پی این دیدار در جلسه ای که پس از بازدید به همین منظور تشکیل شد، دکتر سلیمانی مدیر کل بهداشت و درمان سازمان زندان های کشور و پوریانی مدیر کل زندانهای استان کرمانشاه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مبارزه با سل در زندان های استان به تبیین برنامه های درحال اجرای مبارزه با سل و اچ . آی . وی نیز اشاره کردند.


دکتر نامداری و تجلیلی در پایان بازدید از مسئولان زندان مرکزی نسبت به اجرای برنامه های کنترل سل و از نحوه انجام نظارت بر درمان بیماران، نظام ثبت و گزارش دهی و ارتباط با وزارت بهداشت در زمینه کنترل بیماری ها تقدیر و تشکر کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha