بازدید مسئولین سازمان قضائی نیروهای مسلح و فرماندهان نظامی استان کرمان از بازداشتگاه موقت

حجت‌الاسلام رضائی رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان کرمان، به همراه تعدادی از قضات و فرماندهان ارشد نظامی، ضمن بازدید از بازداشتگاه با زندانیان اندرزگاه نظام دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، در راستای سیاست‌های عالی دستگاه قضایی در خصوص کاهش جمعیت کیفری، رفع مشکلات قضایی، جلوگیری از اطاله دادرسی و حفظ حقوق شهروندی زندانیان، جلسه تعامل و همفکری در جهت رفع مشکلات زندانیان اندرزگاه نظام در محل بازداشتگاه موقت کرمان برگزار شد.

ابوالقاسم سلیمانی رئیس بازداشتگاه موقت کرمان، به ارائه گزارشی از جمعیت کیفری زندانیان اندرزگاه نظام و اقدامات انجام شده در خصوص فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی پرداخت.

پرویز سلیمانی معاون اصلاح و تربیت اداره‌کل زندان‌های استان، ضمن تشکر از حضور مستمر مسئولین سازمان قضائی نیروهای مسلح و فرماندهان نظامی، گفت: حضور مستمر قضات در زندان‌ها موجب آرامش زندانیان شده و راهکاری مهم برای کاهش جمعیت کیفری به‌شمار می‌آید.

در ادامه مسئولین با حضور در جمع زندانیان اندرزگاه نظام به‌صورت چهره به چهره با زندانیان دیدار و دستورات لازم را در جهت رفع مشکلات قضایی آنان صادر کردند.

در این بازدید، چناریان قاضی اجرای احکام، صباحی و زورانی از دادیاران سازمان قضائی نیروهای مسلح، فرماندهان جنوبشرق ارتش، سپاه ثارالله و انتظامی، حضور داشتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha