در آذربایجان غربی تعامل سیستم قضایی و زندان‌های استان بی‌نظیر است

با حضور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی جلسه بررسی اقدامات تعاملی و ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱در حوزه زندان ها با حضور دادستان مرکز ، مدیرکل زندانها و مسئولین دو دستگاه تشکیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی ، عتباتی رئیس کل دادگستری استان با تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر سربازان گمنان امام زمان (عج) گفت: ارتباط و تعامل سیستم قضایی و زندانهای استان بی نظیر است که به اتحاد، تعامل و انسجام این دو مجموعه بر می گردد و باید به بهترین شکل ممکن از این تعامل استفاده کرد.

عتباتی ادامه داد: از باب اینکه مردم امیدوار به اقدامات دستگاه قضایی باشند باید این اقدامات منعکس گردد چرا که بسیاری از این اقدامات باعث تلطیف و آرامش خاطر جامعه می شود.

رئیس کل دادگستری استان در پایان تاکید کرد: تمامی اقدامات دادگستری و اداره کل زندانهای استان باید به صورت مرتب ضبط و ثبت گردد و هر کسی در حوزه کاری خود با همفکری عملکردها را در سراسر استان استخراج و به منظور جمع بندی به مرکز و مردم منعکس شوند چرا که تاکید مقام معظم رهبری خصوصاً برای دستگاه قضایی انعکاس عملکردها است.

در ادامه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز گفت: هدف از این جلسه بررسی و تدوین شیوه نامه ای برای آینده و جمع بندی اقدامات دستگاه قضایی در حوزه زندان می باشد و این کار باید هدفمند صورت پذیرد. مجیدی ادامه داد: نیاز است متناسب با موضوعات، اقدامات صورت گرفته در حوزه زندان را مستند سازی نمود تا تلاشهای همکاران دو مجموعه منعکس گردد، زیرا اقدامات مثبت دستگاه ها موجب امید مردم می شود و امید آفرینی نیاز جامعه است. در ادامه جلسه فتحی رئیس زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان نیز به بیان مطالبی فراخور جلسه پرداخت و پس از بیان اظهارات از سوی سایر حاضرین، جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد که از جمله این مصوبات این بود که با همکاری دو مجموعه اقدامات صورت گرفته در حوزه زندان جمع بندی و منعکس شوند.

انتهای خبر/

عتباتی:«در آذربایجان غربی تعامل سیستم قضایی و زندان‌های استان بی نظیر است»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha