رسیدگی به امور خانواده زندانیان از اولویت‌های اصلی سازمان زندان‌هاست

دکتر محمدی در شورای اداری شهر گلپایگان گفت: پرداخت ۲۷ میلیارد ریال دستمزد به زندانیان در این شهرستان قابل تقدیر است چون اشتغال‌زایی هم باعث کاهش آسیب‌ها و هم کمک به خود زندانی و خانواده‌اش می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، دکتر غلامعلی محمدی عصر امروز، 15 اسفندماه در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان حضور یافت. وی در این جلسه که در چارچوب برنامه‌های سفر استانی به اصفهان انجام گرفت، گفت: خوشبختانه در حوزه اشتغال زندانیان، صلح و سازش، بهره‌مندی از ارفاقات قانونی و مداخله خیرین در شهرستان برای حل مشکلات مردم و انجمن حمایت از زندانیان، آمارهای شهر گلپایگان امیدبخش است.

وی با قدردانی از شاخص‌های قضایی در این شهرستان گفت: گلپایگان شهری با رجل اهل فرهنگ و ادب و فقاهت است و عالمان بزرگی همچون آیت‌الله گلپایگانی مایه فخر این شهر و برکات این شهر هستند.

رسیدگی به امور خانواده زندانیان از اولویت‌های اصلی سازمان زندان‌هاست

دکتر محمدی با اعلام اینکه به برکت سفر رئیس دستگاه قضا به اصفهان ۷۵۲ نفر از زندانیان استان با استفاده از ارفاقات قانونی و کمک‌های خیرین آزاد خواهند شد، گفت: در حوزه اشتغال، پرداخت ۲۷ میلیارد ریال حقوق و دستمزد به زندانیان در این شهرستان قابل تقدیر است چون اشتغال‌زایی هم باعث کاهش آسیب‌ها و هم کمک به خود زندانی و خانواده‌اش می‌شود.

رئیس سازمان زندان‌ها اعمال مجازات‌های قانونی را صرفا متوجه مجرم دانست و براین اساس یادآور شد: ما نه‌فقط مشکلات زندانی بلکه رسیدگی به سایر مشکلات و دغدغه‌های خانواده آنان از اولویت های ماست.

رسیدگی به امور خانواده زندانیان از اولویت‌های اصلی سازمان زندان‌هاست

وی بکارگیری ظرفیت‌های موجود برای رسیدگی به معیشت خانواده زندانیان را لازم دانست و افزود: باعث خوشحالی است که در شهر گلپایگان، استفاده از توان خیرین قابل توجه بوده و در ادامه هم از ظرفیت ماه مبارک رمضان استفاده کنید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha