برگزاری اولین جشن اشتغال زندانیان کشور با تدبیر زندان‌های کرمانشاه باحضور معاون سازمان زندان‌ها

اولین جشن اشتغال زندانیان کشور در استان کرمانشاه در آستانه عید بزرگ نیمه شعبان و میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج) با حضور معاون «سلامت، اصلاح و تربیت» و مدیرکل «دفتر برنامه‌ریزی اشتغال و حرفه‌آموزی» سازمان زندان‌ها و دیگر مسئولین و نیز با حضور خیرین حوزه اشتغال در تالار انتظار برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کرمانشاه، اولین جشن اشتغال زندانیان کشور در استان کرمانشاه در آستانه عید بزرگ نیمه شعبان و میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج) با حضور معاون سلامت ، اصلاح و تربیت و مدیرکل اشتغال و حرفه آموزی سازمان زندان های کشور، رئیس کل دادگستری و دادستان کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم دیگر مسئولین، خانواده های زندانیان و تعدادی از زندانیان آزاد شده که توسط مراقبت بعد از خروج حمایت شده اند و از طریق اخذ وام تبصره 16 کسب و کار تازه ای را برای خود راه اندازی کردند و نیز خیرین حوزه اشتغال در تالار انتظار حضور داشتند.

اولین جشن اشتغال زندانیان کشور در کرمانشاه برگزار شد

در این جشن ضیایی فرد معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان های کشور اولین جشن در حوزه اشتغال در سراسر کشور را اعلام کرد و اظهار داشت؛ سلسله جشن های اشتغال می بایست در سایر استان ها نیز برگزار گردد و این نقطه شروع تحول عظیم حمایت از اشتغال در زندان های کشور و همچنین حمایت از اشتغال برای خانواده های آنها نیز می باشد. دکتر ضیایی فرد ضمن اعلام این خبر ارائه دستاوردهای سازمان در حوزه اشتغال و جهاد تبیین و تقدیر از کار آفرینان موفق و خیرین حوزه اشتغال را از اهداف برگزلری این جشن عنوان نمود

اولین جشن اشتغال زندانیان کشور در کرمانشاه برگزار شد

پوریانی مدیرکل زندان های استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در حوزه اشتغال در زندان های کرمانشاه فعالیت های بسزایی انجام شده که این میزان بیش از 30 نوع شغل کارگاهی و اشتغال نشسته در زندان های استان و همچنین خارج از زندان نیز ایجاد شده و تدابیری هم برای اشتغال خانواده های زندانیان نیازمند از طریق انجمن ها ی حمایت استان در حال بررسی و به عمل آمد.

اولین جشن اشتغال زندانیان کشور در کرمانشاه برگزار شد

در حاشیه این جشن ار تعدادی از خیرین حوزه اشتغال، کارآفرینان، مددجویان آزاد شده در حوزه خود اشتغالی و از تعدادی از فرزندان و خانواده های مددجویان در حوزه های علمی و شغلی تجلیل شد و لوح تقدیر و تندیس دیافت کردند.

اولین جشن اشتغال زندانیان کشور در کرمانشاه برگزار شد

اولین جشن اشتغال زندانیان کشور در کرمانشاه برگزار شد

در پایان این مراسم میهمانان و مسئولین از نمایشگاه آثار صنایع دستی و کارگاه های تولیدی اشتغال زندان های استان نیز بازدید کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha