آزادی محکوم به قصاص پس از 11 سال حبس در آمل
سجده شکر پس از آزادی

با صبوری و گذشت خانواده اولیاء دم، زندانی محکوم به قصاص نفس پس از 11 سال حبس از زندان آمل آزاد شد و به کانون خانواده بازگشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران، علی استادی مدیرکل زندان های استان از آزادی یک زندانی محکوم به قصاص با همکاری و مجاهدت های خانواده اولیاء دم خبر داد.

وی ضمن قدردانی از تلاش مستمر اعضای شورای حل اختلاف زندان های مازندران و مدیران قضایی و خیرین نیکوکار گفت: این اتفاق خوب با پیگیری مستمر اعضای شورای حل اختلاف زندان و دعوت خانواده اولیاء دم به زندان و همچنین صبوری و گذشت خانواده مقتول حادث شد.

مدیرکل زندان های استان مازندران افزود، جمعی از خیرین و معتمدین محلی و همچنین مسئولین مراجع قضایی در مسیر اخذ رضایت و نهادینه سازی فرهنگ صلح و سازش همکار و همیار شورای حل اختلاف زندان بودند.

علی استادی افزود، در سال جاری بیش از 27 پرونده زندانی محکوم به قصاص با مداخله شورای حل اختلاف و مددکاران اجتماعی زندان های استان مازندران به اخذ رضایت قطعی یا آزادی آنان منجر شد و برای 57 پرونده زندانیان محکوم به قصاص اقدامات خوبی صورت پذیرفته ولیکن هنوز رضایت اولیاء دم قطعی نشده است .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha