بازدید رئیس سازمان زندان‌ها از کارگاهی با زندانیان شاغل

دکتر غلامعلی محمدی در ادامه سرکشی خود از اقدامات تحول و تعالی زندان‌ها در استان اصفهان، از کارگاهی با اشتغال زندانیان بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، دکتر غلامعلی محمدی در سفر استانی خود به اصفهان از کارگاه تولید ارده و حلواشکری که زمینه اشتغال 46 زندانی را فراهم کرده است، بازدید کرد.

وی با حضور در میان زندانیان شاغل و همچنین مدیریت این کارگاه گفت: بنابر منویات رهبر معظم انقلاب و تأکیدات بسیارشان که در شعار سال نیز نمود دارد، ما نیازمند تولید و اشتغال‌زایی در کشور هستیم.

بازدید رئیس سازمان زندان‌ها از کارگاهی با زندانیان شاغل

رئیس سازمان زندان‌ها اینگونه ادامه داد: در حوزه زندان و زندانبانی هم تلاش ما توسعه کمی و کیفی اشتغال برای زندانیان است چرا که تحقق مأموریت اصلی سازمان یعنی اصلاح و تربیت را در بسترسازی اشتغال برای زندانیان می‌دانیم.

وی اشتغال زندانیان را مایه آرامش برای خانواده آنان دانست و گفت: در حوزه اطلاع‌رسانی، مردم و افکار عمومی باید شاهد این تلاش‌ها در حوزه بازسازگاری زندانیان باشند.

بازدید رئیس سازمان زندان‌ها از کارگاهی با زندانیان شاغل

در این بازدید که در سفر دکتر محمدی از شهر خوانسار انجام گرفت، وی به گفتگو با زندانیان حاضر پرداخت و درخواست‌های آنان را دریافت کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha