بازدید سرزده مدیرکل زندان‌های استان سیستان و بلوچستان از زندان زابل

محمدحسین خسروی مدیرکل زندان های استان به اتفاق هیات همراه بدون اطلاع قبلی و به صورت سرزده از زندان زابل بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان سیستان و بلوچستان، مدیرکل زندان های استان ابتدای ورود با حضور در جمع خانواده های مددجویان در قسمت سالن انتظار شعبه ملاقات از نحوه پاسخگوئی توسط کارکنان بازدید و به گفتگو و نظرسنجی پیرامون ارائه خدمات از خانواده شد .
خسروی در ادامه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به کارکنان قسمت های مختلف اداری،از اقدامات و فعالیت های آنها بازدید نمود و از قسمت های مختلف زندان اعم از آشپزخانه،نانوائی ،اندرزگاههای مردان و نسوان بازدید و به گفتگو و استماع سخنان مددجویان پرداخت و با سعه ی صبر پاسخگوی مطالبات آنها شد و دستورات لازم را جهت رسیدگی به کارشناسان حوزه مربوطه صادر نمود .
وی همچنین با حضور در آسایشگاه سربازان وظیفه زندان زابل در نشستی صمیمی به شنیدن خواسته های سربازان نشست و با تبریک اعیاد شعبانیه و تشکر و قدردانی از زحمات سربازان وظیفه در امورات محوله ،عنوان داشت:زندانبانی امری ست خطیر و اندک سهل انگاری میتواند تبعات سختی در زندگی فرد بیفتد . مسئولیت پذیری بستر پیشگیری از هرگونه آسیب است .
ایشان در جمع سربازان یگان حفاظت گفت:دوران سربازی بی شک یکی از بهترین دوران زندگی برای افرادی است که ایام مقدس سربازی را سپری کردند و همواره درپس از این ایام در محافل از این دوران خاطراتی را روایت می کنند .
شایان ذکر است درحاشیه این بازدید حجت الاسلام حمیدرضا بندانی معاون قضائی ورئیس شوراهای حل اختلاف استان نیز در زندان حضور یافت و به اتفاق مدیرکل زندان های استان از اماکن مختلف زندان بازدید کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha