آئین اختتامیه سومین جشنواره تئاتر زندانیان استان قزوین برگزار شد

اختتامیه سومین جشنواره تئاتر زندانیان استان قزوین با حضور مدیرکل زندانهای استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر و زندانیان هنرمند برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، فرهاد بهرامی در آیین اختتامه این جشنواره اظهار هدف از برگزاری جشنواره تئاتر زندانیان را، اصلاح و تغییر رفتار و بازگشت شرافتمندانه آنها به جامعه برشمرد و اظهار داشت: رویکرد سازمان زندانها ، برپایه اصلاح و تربیت زندانیان بنا شده و همه تلاش ها براینست با استفاده از همه ظرفیتها، زندان به آموزشگاه نیکی ها تبدیل شود.

مدیرکل زندانهای استان در ادامه اذعان داشت: اعتقاد دارم هنر بخصوص هنر تئاتر اثر فوق العاده ای بر انسان می گذارد و تحولات شگرفی در درونشان بوجود می آورد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:برگزاری سومین جشنواره تئاتر زندانیان لطف خدابود و امیدوارم این برنامه هنری اثرات تربیتی ویژه ای بر روی زندانیان گذاشته و مسیر زندگیشان را تغییر دهد.

قبل از سخنان مدیرکل زندانهای استان، دبیرجشنواره گزارشی از روند اجرای جشنواره تئاتر زندانیان استان به حضار ارائه داد.

در این مراسم به همه زندانیان شرکت کننده در سومین جشنواره تئاتر، لوح یادمان اهداشد و از 35 زندانی زن و مرد برتر در رشته های تئاتر صحنه ای، نمایش نامه خوانی، نقالی، تعزیه و استندآپ در بخش های طراحی لباس، طراحی صحنه، بازیگری، نمایش نامه نویسی و کارگردانی با اهدا لوح دیپلم افتخار و کارت هدیه تجلیل شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha