جشن ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) در کانون اصلاح‌وتربیت زندان‌های استان گلستان

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان مراسم جشنی با حضور معاون اداری و مالی اداره کل زندان‌ها و جمعی از مددجویان نوجوان و جوان کانون اصلاح و تربیت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، در این جشن که با سخنرانی وسکوئی معاون اداری مالی اداره کل زندان‌های استان آغاز شد، وی جوانی را فرصتی مغتنم و بازگشت ناپذیر توصیف و گفت: همانطور که تب کردن نشانه علائم بیماری در بدن انسان است و برای پیشگیری و درمان اقدام می کنیم، تعیین مجازات برای جرم و زندان هم به مشابه آن است تا فرد خطاکار متوجه اشتباه خود شده و خطاهای گذشته را جبران و جوانی خود را صرف سعادتمندی و پیشرفت نمایند.

وسکوئی در ادامه افزود: با فرا گرفتن آموزش های دینی و حرفه های شغلی و همچنین کارگاههای آموزشی مانند کنترل خشم در کانون اصلاح و تربیت، توانمندی لازم را جهت حضور موفق در اجتماع کسب خواهید کرد.

معاون اداری و مالی اداره کل زندانها با تأکید بر هدفگذاری و استفاده از تجربیات، گفت: روز جوان است و به شما نوجوانان و جوانان توصیه میکنم به دنبال صفات خوب جوانی باشید و مسیر درست زندگی را با ایمان ، هدف مشخص ، پشتکار و با استفاده از تجربیات ترسیم نمایید، همانطور که جوانان 8سال دفاع مقدس در سنین کم یک گردان و عملیاتهای سخت را مدیریت و به سرانجام می رساندند.

در ادامه این مراسم با برگزاری مسابقه و مولودی خوانی همراه بود و به افراد برتر هدایایی نیز اهدا شد و در آخر با پذیرایی و صرف شام پایان یافت.

جشن ولادت حضرت علی اکبر(ع) در کانون اصلاح و تربیت زندان‌های استان گلستان

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha