مسابقات فوتسال و تنیس کارکنان زندان‌های خوزستان برگزار شد

مسابقات فوتسال و تنیس روی میز ویژه کارکنان زندانهای خوزستان به مناسبت اعیاد شعبانیه و به میزبانی زندان ماهشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای خوزستان ، مسابقات فوتسال و تنیس روی میز با حضور 12 تیم در رشته فوتبال و 12 نفر در رشته تنیس روی میز به مدت دو روز در سالن شهید ابراهیم هادی انجمن حمایت زندانیان شهرستان ماهشهر برگزار شد.

غلامرضا روشان مدیرکل زندانهای استان در آیین افتتاحیه این دوره از مسابقات،با اشاره به نقش ورزش در روحیه کارکنان بخصوص کارکنان زندانها؛ گفت : حضور و مشارکت کارکنان در مسابقات ورزشی علاوه بر ایجاد فضای رقابتی برای همکاران، به واسطه دورهمی ایجاد شده فضای رفاقت و صمیت نیز گسترش می یابد.

وی با بیان اینکه کار در زندان نیازمند روحیه و نشاط بالا می باشد؛ گفت : ورزش و بازی های گروهی همچون فوتسال از مهم‌ترین مسابقات برای ایجاد این فضا است لذا تمام تلاش بر این است تا زمینه فعالیت کارکنان را در این حوزه را بیش از پیش فعال کنیم

مهدی محمدی دادستان ماهشهر نیز در مراسم افتتاحیه با بیان اینکه سالن شهید ابراهیم هادی که میزبانی مسابقات را بر عهده دارد به همت انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ظرف مدت 10 ماهه به بهره برداری رسید ؛ افزود : برنامه های فرهنگی و ورزشی در زندانها الگوی مناسبی برای سایر ادارات است تا هم افزایی و صمیمیت را در بین کارکنان گسترش دهند.

در پایان این دوره از مسابقات در رشته فوتسال تیم های زندانهای مرکزی، آبادان و کانون به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند و در رشته تنیس روی میز عبدالله ساری از زندان آبادان مقام اول ، امین موسی زاده مقام دوم و مالک الهایی مقدم از زندان مرکزی مقام سوم را به دست آوردند.

از سعید طرفی بازیکن تیم زندان مرکزی به عنوان فنی ترین بازیکن و صلاح پور حمزاوی از تیم زندان آبادان نیز به عنوان آقای گل مسابقات تقدیر شد

انتهای خبر/

مسابقات فوتسال و تنیس کارکنان زندانهای خوزستان برگزار شد

مسابقات فوتسال و تنیس کارکنان زندانهای خوزستان برگزار شد

مسابقات فوتسال و تنیس کارکنان زندانهای خوزستان برگزار شد

مسابقات فوتسال و تنیس کارکنان زندانهای خوزستان برگزار شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha