پرویز سلیمانی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان کرمان شد

در آیینی با حضور رییس کل دادگستری استان کرمان، دادستان عمومی و انقلاب و مدیرکل زندان‌های استان، از خدمات مدیرعامل سابق انجمن حمایت زندانیان کرمان تقدیر و پرویز سلیمانی به عنوان مدیرعامل جدید این انجمن معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، رئیس‌کل دادگستری استان کرمان از خدمات 23 ساله اکبر افضلی، مدیرعامل سابق انجمن حمایت زندانیان کرمان تقدیر کرد و ادامه داد: خدمات چشمگیر و موفقیت‌آمیزی در حوزه‌های آموزشی، معیشتی، درمانی، تأمین مسکن و ... از سوی انجمن حمایت زندانیان انجام شده است.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی کنونی، گفت: وقتی فردی وارد زندان می‌شود، خانواده وی نیز مجازات می‌شوند که برای توانمندسازی خانواده آنان، باید کمک‌های بیشتری از سوی انجمن به این افراد ارائه شود.

مدیرعامل سابق انجمن حمایت از زندانیان کرمان، در این مراسم، ضمن تقدیر از همراهی دستگاه قضایی و زندان‌های استان با انجمن حمایت، گفت: حمایت‌های دستگاه قضایی، ضامن موفقیت‌های انجمن حمایت زندان بوده است. اکبر افضلی افزود: در حد مقدورات و توان خود برای ارتقاء جایگاه انجمن تلاش کردم تا خدمت به خانواده زندانیان به شکلی بهتر محقق شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha