افتتاح همزمان ۴ کارگاه تولیدی در زندان مشگین شهر

در جهت تحقق برنامه‌های اولویت‌دار سازمان مبنی بر توسعه اشتغال پایدار مددجویان، طی بازدید دادستان اردبیل از زندان مشگین‌شهر کارگاه‌های تولید ظروف چینی، لیوان یکبار مصرف، خیاطی و مبل سازی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، به دنبال تعامل سازنده با صاحبان صنایع و استفاده از تسهیلات تبصره ۱۶توسط کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، ۴کارگاه تولیدی در محیطی به مساحت بیش از ۶۰۰مترمربع در داخل زندان مشگین شهر افتتاح شد.

امجدی، مدیرکل زندان‌های استان اردبیل، ضمن قدردانی از همت مدیران کارگاه‌های تولیدی و حمایت مقامات قضایی و اجرایی استان در بهره‌برداری از این مجموعه تولیدی گفت: در حال حاضر در بحث حرفه‌آموزی و توسعه اشتغال پایدار توانسته‌ایم به همت عالی زحمتکشان این مجموعه کارنامه قابل قبولی در سطح کشور بدست آورده و حائز عنوان برتر در این زمینه باشیم.

افتتاح همزمان۴کارگاه تولیدی در زندان مشگین شهر

افتتاح همزمان۴کارگاه تولیدی در زندان مشگین شهر

افتتاح همزمان۴کارگاه تولیدی در زندان مشگین شهر

وی در ادامه افزود: ۴کارگاه تولیدی که بطور همزمان در بازدید دادستان مرکز استان از زندان مشگین شهر افتتاح شد ظرفیت اشتغال بیش از ۲۰ نفر را داشته و مددجویان شاغل در این کارگاه‌ها طبق دستورالعمل سازمانی حقوق ماهیانه دریافت خواهند کرد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha