انجام کار با تشخیص کارشناسی مفیدتر از تصمیمات دستوری است

ششمین نشست هیئت اندیشه ورز ویژه کارکنان اداری مالی و معاونین زندان‌های لرستان ظهر امروز در سالن جلسات اداره کل زندان‌های لرستان برگزار شد.در این نشست پیرامون موضوعات اداری، مالی و مدیریتی زندان‌ها بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندان های استان لرستان ششمین نشست هیئت اندیشه ورز ویژه کارکنان اداری مالی و معاونین زندان‌های لرستان برگزار شد.

عبدالمجید کشوری مدیر کل زندان‌های استان لرستان در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، حاضران در جلسه را به استفاده هرچه بیشتر از فضیلت‌های این ماه پر برکت دعوت کرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد فلسفه جلسات هیئت‌های اندیشه ورز در راستای اداره و مدیریت زندان‌ها بر اساس علم و دانایی محوری و منطبق بر موضوعات علمی مورد تأکید ریاست محترم سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور است. به همین منظور از همه کارکنان زندان‌های لرستان انتظار می‌رود در ارائه پیشنهادات و شرکت در جلسات هیئت اندیشه ورز مشارکت فعالانه داشته باشند.

کشوری افزود: در حیطه مدیریتی، بسیاری از تصمیمات با اعتبارات پیوند دارد و همچنین شیوه مدیریت این اعتبارات از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه تیم کارشناسی زندان‌ها به عنوان منشأ تشخیص و تصمیم گیری برای اولویت‌های هزینه‌کرد، کار مهمی دارد، افزود: انجام کار با تشخیص کارشناسی مفید تر از تصمیمات دستوری واقع می‌شود.انجام کار با تشخیص کارشناسی مفید تر از تصمیمات دستوری است

مدیر کل زندان‌های لرستان گفت: چنانچه تیم کارشناسی زندان‌ها به کمک تیم مدیریتی بیاید، این امر می‌تواند باعث صرفه جویی شود و همچنین درصد خطا و اشتباهات کاهش پیدا خواهد کرد.

وی سپس به نظارت در حوزه مالی و انبار گردانی تأکید کرد و افزود: خریدها بر اساس نیازهای واقعی، اساسی، ضروری و بر مبنای سرانه مصرف باشد. با مدیریت صحیح در این زمینه می‌توانیم موجبات رضایت جامعه هدف را به نحو احسن فراهم آوریم.

عبدالمجید کشوری نیروی انسانی را مهم‌ترین سرمایه هر سازمانی دانست و گفت: آموزش مناسب، دیدارهای متوالی و مستمر توسط مدیران زندان‌ها می‌تواند نقش به‌سزایی را در زمینه بهبود عملکرد نیروهای انسانی ایفا نماید.

وی عنوان داشت بحث جانشین پروری و پرورش نیروهای مستعد باید در همه سطوح مورد توجه قرارگیرد.

مدیر کل زندان‌های استان لرستان در ادامه تصریح کرد: در امورات اداری از جمله برگزاری جلسات، مدیریت صحیح در مصرف صورت بگیرد و تا حد ممکن از اسراف پرهیز شود.

کشوری در پایان خواستار نظارت بر کیفیت غذا و نحوه توزیع آن توسط مسئولین ذیربط در زندان‌ها شد و همچنین بر مهم بودن نقش متولیان مالی در تأمین و ارتقاء امنیت زندان‌ها تأکید کرد.

گفتنی‌است در ادامه این مراسم، حاضران در جلسه پیشنهادات خود در راستای نشست هیئت اندیشه ورز را با مدیرکل زندان‌های لرستان در میان گذاشتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha