توسعه فضای اشتغال‌زایی و تکمیل پروژه‌های ندامتگاهی نیمه‌تمام مهمترین دغدغه زندان‌های استان است

"علی استادی" در بازدید از زندان‌های غرب استان ضمن دیدار با کارکنان و گفتگوی چهره به چهره با زندانیان، توسعه فضای اشتغال زایی و تکمیل پروژه های ندامتگاهی نیمه تمام را از مهمترین دغدغه های زندانهای استان برشمرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان مازندران، "علی استادی" مدیرکل زندان های استان در بازدید یکروزه به منظور بررسی واحد های تابعه در شهرستان های غرب استان از زندان های نور، نوشهر و تنکابن دیدن کرد.

"استادی" هدف از این بازدیدها را نظارت دقیق، ارائه خدمات مطلوب به مردم و مخاطبین، خاصه اقشار آسیب دیده جامعه و کمک به افراد معسر و همچنین روحیه دادن به کارکنان زحمتکش زندانها عنوان نمود.

وی تصریح کرد: زندان های نور، نوشهر و تنکابن هر یک پروژه های عمرانی متعددی در حال ساخت دارند، که در صورت تکمیل پروژه ها شاهد تحول امور زندانبانی در این مراکز خواهیم بود.

مدیرکل زندان های استان مازندران، توسعه فضای اشتغال زایی و حرفه آموزی، کلاسهای آموزشی و همچنین تکمیل پروژه زندان جدید نوشهر و را ضروری خواند .

وی بیان کرد، ایجاد انگیزه نزد افراد مستأصل و گرفتار که به علت ارتکاب جرم به زندان معرفی می شوند، اقدام بزرگی است که همکاران ما در زندانها انجام می دهند و برای تداوم و کسب نتیجه مطلوب نیازمند فضای آموزشی و تربیتی دارند.

"علی استادی" شغل زندانبانی را سخت و طاقت فرسا خواند و اظهار داشت: همکاران ما به علت مسئولیت پذیری و تعهد بالای کار در زندان و همچنین دغدغه های روحی و روانی رنج می برند و بی شک این خدمت صادقانه با اجر و ثواب معنوی همراه خواهد بود.

مدیرکل زندانهای استان مازندران علاوه بر بازدید از پروژه های کارگاه اشتغال زندان نور، زندان جدید نوشهر و فاز دوم پروژه زندان تنکابن به صورت چهره به چهره با زندانیان و کارکنان شهرهای نور، نوشهر و تنکابن دیدار و گفتگو نمود. /

انتهای خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha