بازدید سرزده مدیرکل زندان‌های استان همدان از اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی

در این بازدید سعید تقی نیام رئیس اداره قضایی و اجرای احکام و محمد پورسینا رئیس اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل به‌همراه مدیرکل زندان های استان همدان با حضور در بند داخله، به صورت چهره به چهره با زندانیان دیدار و گفتگو کردند. همچنین درخصوص رفع مشکلات معیشتی و پیگیری مسائل قضایی و پرونده زندانیان دستورات لازم داده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان ،مدیر کل زندان های استان از بخش های مختلف اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان شامل بند داخله ، سالن تولیدات صنایع دستی،کارگاه قالیبافی ،خیاطی ،درمانگاه و پروژه های در دست ساخت و پیشرفت فیزیکی آن ها بازدید و از نزدیک در جریان چگونگی عملکرد واحد های مختلف قرار گرفت.

مدیرکل زندان های استان خاطر نشان کرد:با وجود مسائل و مشکلات موجود باید با همت والا و اهتمام و از خود گذشتگی و ایثار در مسیر خدمت رسانی و رسیدگی به مشکلات مددجویان و خانواده های آنان نهایت تلاش را داشته باشیم و از همکاران خواست تا با هوشیاری و همدلی و انسجام و همچنین رعایت کلیه شئونات و ضوابط و در چارچوب قوانین و مقررات وظائف محوله را به نحو احسن به انجام برسانند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha