توسعه حمایت از خانواده زندانیان ضروری است

مدیرکل زندان‌های زنجان این هفته نیز از خانواده زندانیان نیازمند سرکشی و بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، با هدف رسیدگی به درخواست های خانواده زندانیان، این هفته نیزحجت الاسلام والمسلمین بنیادی با همراهی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان زنجان، مسئول مرکز مراقبت بعد از خروج و مددکار این مرکز در منزل یک زندانی زندان مرکزی زنجان حاضر و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات ضروری همسر و فرزند این زندانی قرار گرفت.

در حاشیه این بازدید مدیرکل زندان های زنجان بر توسعه حمایت های مادی و معنوی از خانواده نیازمند زندانیان تاکید وگفت: با مشکلات اقتصادی موجود در جامعه می بایست اقدامات حمایتی از این خانواده ها گسترش پیدا نماید که در غیر اینصورت لطمات جبران ناپذیری بر پیکر این خانواده ها وارد خواهد شد.

بنیادی افزود:قالب درخواست های خانواده زندانیان برحل و فصل نیازهای ضروری از جمله مسکن و معیشت بنا شده که ضروری است با بهره گیری از خیرین و نیکوکاران و همچنین توسعه درآمدهای پایدار این مشکلات حل و فصل گردد.

بنیادی خاطرنشان کرد :در حوزه آسیب های اجتماعی این خانواده ها ،می بایست نگاه ویژه به مسائل فرهنگی و آموزشی فرزندان و همسران داشته باشیم تا زنجیره جرم در جامعه قطع گردد.

در این بازدید از سوی مدیر کل زندان های زنجان بسته غذایی و کمک های معیشتی به این خانواده اهداءو در خصوص مشکل مسکن نیز دستورات لازم را به انجمن حمایت از زندانیان زنجان صادرشد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha