توسعه اشتغال زندانیان با هدف حمایت از خانواده‌های آنان

فرماندار ویژه دهلران از مدیرکل زندان‌های ایلام تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، نشست هم اندیشی هیات رییسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان دهلران با حضور لطیف صادقی معاون استاندار(فرماندار ویژه دهلران)، تیرافکن دادستان آن شهرستان، احسانی مدیرکل زندان های استان و معاون اداری و مالی و جمعی از مسئولین برگزار شد.

احسانی در این نشست گفت: توجه به خانواده های زندانیان به منظور پیشگیری از آسیب ها و سرکشی از آنان همواره در دستور کار بوده است و توسعه اشتغال زندانیان با هدف حمایت از خانواده هایشان و تحقق برنامه های سازمانی دنبال می شود.

وی افزود: در دو سال گذشته بیش از 8000 بسته حمایتی و معیشتی در بین خانواده های زندانیان توزیع شده است و به صورت ماهیانه به همراه مسئولین و مراجع قضایی از آنان سرکشی می شود.

مدیرکل زندان های استان ایلام در ادامه خواستار پیگیری وضعیت پروژه بازداشتگاه دهلران شد و اذعان داشت: این پروژه تا کنون 18درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امید است با همکاری مسئولین و دستگاه های ذیربط ضمن اختصاص اعتبار کافی، پروژه بازداشتگاه تکمیل شود.

احسانی گفت: زندانیان حوزه دهلران در زندان دره شهر و ایلام نگهداری می شوند و مسافت طولانی ما بین شهرستان ها، برای خانواده های زندانیان (حتی برای ملاقات) مشکلاتی را ایجاد کرده است و قطعا بهره برداری از بازداشتگاه دهلران می تواند بسیاری از این مشکلات را حل کند.

توسعه اشتغال زندانیان با هدف حمایت از خانواده‌های آنان

صادقی نیز طی لوحی از مدیرکل زندان های استان ایلام به منظور تلاش برای ارتقای نظام زندانبانی و ارائه خدمت به جامعه مددجویان تقدیر کرد و گفت: خدماتی که در انجمن حمایت از زندانیان به خانواده های زندانیان نیازمند ارائه می شود ارزشمند است و ما با بهره مندی از توان و ظرفیت فرمانداری، از این اقدامات حمایت می کنیم.

وی در ادامه افزود: تلاش برای تکمیل بازداشتگاه دهلران با همکاری دستگاه های ذیربط در دستور کار است و بهره برداری از این پروژه می تواند بسیاری از مشکلات خانواده های زندانیان حوزه دهلران را رفع کند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha