کسب  دو مدال طلای مسابقات پرورش‌اندام باشگاه‌های شرق کشور توسط معاون بازداشتگاه زاهدان

   مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاه های شرق کشور با حضور داور بین المللی حمید پهلوان و داور درجه یک فدراسیون دکتر صفائیان و 120 نفر ورزشکار شرکت کننده در این مسابقات به میزبانی شهرستان زاهدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان سیستان و بلوچستان،این دوره از مسابقات پرورش اندام که به مدت یک روز با حضور تیم های شرکت کننده از باشگاه های مختلف شهرهای استان، نمایندگان منتخب استان های کرمان،خراسان جنوبی و خراسان رضوی به مدت یک روزبه میزبانی شهرستان زاهدان برگزار و رقبا با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان نفرات برتر این دوره از مسابقات نیز معرفی شدند.

وحیدپرندوار معاون بازداشتگاه زاهدان نیز از شرکت کنندگان در مسابقات بود که توانست با کسب دو مدال طلای مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاه های شرق کشور در رده سنی بزرگسالان،وزن 90کیلوگرم و مستر یک وزن آزاد،افتخار آفرینی برای استان و جامعه زندانبانان کشور داشته باشد.

شایان ذکر است متین سیروسی قهرمان پرورش اندام کشور و اولین مدال آور ماسکولار فیزیک آسیا و عضو تیم ملی به عنوان مربی تیم اعزامی استان خراسان جنوبی و مصطفی رستگو عضو تیم ملی پرورش اندام ،رکوردار قهرمانی فیزیک کلاسیک خراسان رضوی به عنوان شرکت کننده نیز حضور داشتند.

ضمناً مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاه های شرق کشور با همکاری و تعامل اداره کل ورزش و جوانان استان،شورای اسلامی شهر زاهدان ،سازمان فرهنگی و اجتماعی ورزشی شهرداری زاهدان و شهرداری منطقه 2 در مکان سالن چند منظوره شهرداری برگزار شد .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha