کارخانه میوه خشک‌کنی اردوگاه کاردرمانی خوی با اشتغال ۳۰ زندانی افتتاح شد
کارخانه میوه خشک کنی انجمن حمایت زندانیان شهرستان خوی افتتاح شد

کارخانه میوه خشک کنی انجمن حمایت زندانیان خوی در جوار اردوگاه کار درمانی و حرفه آموزی امروز ۹ اسفندماه با حضور دادستان و مسئولین زندان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، با آغاز بکار مجدد کارخانه میوه خشک کنی انجمن حمایت زندانیان شهرستان خوی در جوار اردوگاه کار درمانی و حرفه آموزی زارعان ۳۰ نفر زندانی در این واحد تولیدی مشغول بکار مولد شدند.

در آئین افتتاح کارخانه میوه خشک کنی که بعد از بیش از یک سال تعطیلی بعد از انجام امورات مرمت و توسعه توسط کارآفرین مشارکتی از بخش خصوصی دادستان ، روسای زندان و اردوگاه کار درمانی خوی و جمعی از مسئولین حضور داشتند .

در این کارخانه میوه خشک کنی که در مساحت بالغ بر ۸۵۰ متر مربع و در جوار اردوگاه کار درمانی و حرفه آموزی ساخته شده است سی نفر از مددجویان رای باز به صورت دو شیفت کاری مشغول فعالیت تولیدی هستند .

این کارخانه متعلق به انجمن حمایت زندانیان و در زمین اختصاصی اردوگاه بنا شده است و به صورت مشارکتی با حضور خیّرین کارآفرین اداره می شود .سود حاصل از تولید و فروش محصولات به نفع خانواده زندانیان نیازمند خوی اختصاص می یابد.

انتهای خبر/

کارخانه میوه خشک کنی اردوگاه کار درمانی خوی با اشتغال ۳۰نفر زندانی افتتاح شدکارخانه میوه خشک کنی اردوگاه کار درمانی خوی با اشتغال ۳۰نفر زندانی افتتاح شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha