نشست پرسش و پاسخ رئیس سازمان زندان‌ها با کارکنان زندان استان مرکزی/ دکتر محمدی: امروز شاهد توفیقات قابل‌توجهی در زندانبانی هستیم

دکتر محمدی در نشستی با کارکنان زندان استان مرکزی گفت: هر توفیق و موفقیت حاصل‌شده در زندان‌ها و تحول زندانبانی محصول تلاش همکاران و حاصل یک کار گروهی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، دکتر غلامعلی محمدی در آخرین برنامه کاری خود در سفر به استان مرکزی در جمع کارکنان زندان مرکزی این استان حضور یافت و به گفتگو با آنان نشست.

رئیس سازمان زندان‌ها در این نشست با تبریک اعیاد شعبانیه تأکید کرد؛ دیدار با همکاران فرصت مغتنمی است و یکی از برنامه‌های ما در بازدید از استان‌هاست تا از زحمات همیشگی شما قدردانی داشته باشم.

وی افزود: هر توفیق و موفقیتی که در زندان‌ها و تحول زندانبانی حاصل شده است قطعا محصول تلاش همکاران و حاصل یک کار گروهی است. این توفیق را در حوزه اشتغال و همچنین بخش‌هایی همچون در دادرسی الکترونیک و یا در توسعه پابندها هم می‌بینیم.

دکتر محمدی با اشاره به آمار قابل توجه ۹۶درصدی جلسات دادرسی بصورت الکترونیک در این استان گفت: این اقدامات حاصل تلاش همگی کارکنان است که با دغدغه مشغول کار هستند. برهمین اساس هم بطور مداوم به همه مدیران تأکید می‌کنم که نسبت به نیروی انسانی توجه ویژه داشته باشند.

در این نشست جمعی از کارکنان دغدغه‌های خود را با رئیس سازمان زندان‌ها درمیان گذاشتند.

خاطرنشان می‌شود در سفر کاری رئیس سازمان زندان‌ها که امروز و همراه با سفر استانی رئیس دستگاه قضا به استان مرکزی صورت گرفت، وی علاوه بر بازدید از مراکز اصلاحی‌وتربیتی و همچنین رصد اقدامات تحول و تعالی زندانبانی، بطور ویژه برای پیگیری امور در شهرستان تفرش حضور یافت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha