جانبازان مایه سربلندی، افتخار و برکت هستند

به مناسبت میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، با حضور سیدمجتبی حسینی مدیرکل زندان‌های استان، مشاورین مدیرکل، معاونین و رؤسای ستادی اداره‌کل، مراسم تجلیل از جانبازان اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، در این مراسم، سیدمجتبی حسینی مدیرکل زندان‌های استان کرمان، ضمن تقدیر از مشاور و مسئول امور ایثارگران و تبریک ایام شعبانیه، گفت: امنیت و آرامش امروز جامعه را، مدیون از خودگذشتگی جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا هستیم.

سیدمجتبی حسینی، با تأکید بر سختی و دشواری جنگ تحمیلی و دفاع از این مرز و بوم، گفت: همکاران ما نیز سربازان گمنامی هستند که در سنگری به نام اصلاح و تربیت تلاش می‌کنند تا با رفتار مناسب، آموزش و حمایت از زندانیان و خانواده‌هایشان، در حفظ نظام مؤثر واقع شوند.

در این جلسه، حاضرین، با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدّس، یاد و خاطره این دوران را گرامی داشتند.

در ادامه، مدیرکل زندان‌های استان، با اهداء لوح تقدیر از جانبازان و کارکنان منتسب به خانواده ایثارگران تجلیل کرد و حضور این عزیزان در زندان‌های استان را مایه سربلندی، افتخار و برکت این اداره‌کل دانست.

شایان ذکر است مراسم تجلیل از جانبازان و کارکنان منتسب به جانبازان، در زندان‌های جیرفت، شهربابک، سیرجان و زرند برگزار شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha