ادامه نشست‌های تخصصی در حوزه مدیریت علمی زندان و زندانبانی/ دانشی که به کمک اداره علمی زندان‌ها می‌آید

نشست «الگوی پیاده‌سازی مدیریت دانش در بخش‌های دولتی» با محوریت تحول در اداره علمی زندان‌ها با حضور مدیران و کارکنان سازمان زندان‌ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، دفتر آموزش و پژوهش این سازمان در ادامه برگزاری نشست‌های علمی با محوریت تحول و تعالی زندانبانی و همچنین پیگیری مدیریت علمی زندان‌ها، نشست «الگوی پیاده‌سازی مدیریت دانش در بخش‌های دولتی» با محوریت تحول در اداره علمی زندان‌ها را با حضور دکتر نصرالله ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌ها برگزار کرد.

دکتر صالحی‌عمرانی، مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش در ابتدای این نشست یادآور شد: رویکرد ما در حوزه پژوهش، شکلگیری تحول و استمرار دانایی‌محوری و مدیریت علمی در زندان‌هاست چرا که رویکرد اگر این‌چنین نباشد دانایی‌محوری هم محقق نخواهد شد.

ادامه نشست‌های تخصصی در حوزه مدیریت علمی زندان و زندانبانی/ دانشی که به کمک اداره علمی زندان‌ها می‌آید

وی افزود: داده‌ها و آسیب‌شناسی‌های موجود در سطح زندان‌ها را باید وارد عرصه پژوهش کرد که البته در ابتدا نیاز است نگرش نیروی انسانی را ارتقاء داد که این نیز بوسیله مدیریت دانش انجام‌پذیر است.

همچنین در ادامه و در بخش دیگری از نشست دکتر ابراهیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌ها به‌عنوان سخنران این مراسم گفت: باید به سمت نظام شایسته‌سالاری و بهره‌وری و اقتصاد دانش‌بنیان رفت. ما علم نافع را می‌پذیریم همچنانکه هرجا علم متعهد و مرجعیت علمی در برنامه‌ها مستولی شود به هدف هم خواهیم رسید.

ابراهیمی همچنین با اشاره به پیاده‌سازی مهارت افراد در اتاق‌های فکر افزود: مدیریت جمعی، بکارگیری خرد جمعی است که برای افزایش پاسخگویی، بهره‌وری و نوآوری بکار گرفته می‌شود تا خلق دانش هم صورت گیرد. این مزیت سازمان را هم به سمت نوآوری می‌برد.

ادامه نشست‌های تخصصی در حوزه مدیریت علمی زندان و زندانبانی/ دانشی که به کمک اداره علمی زندان‌ها می‌آید

گفتنی است در این نشست علاوه بر اهداف تخصصی در حوزه مدیریت دانش، ابعادی همچون ارتقا سطح دانش و نگرش مدیران و کارکنان زندان‌های سراسر کشور، تبادل نظر درخصوص چالش‌ها و راهکارهای مهم زندانبانی، حل مشکلات موجود، ایجاد فرصت برای تعامل مطلوب در میان نیروی انسانی و ... نیز مورد بحث قرار گرفت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha