برای 45 درصد از زندانیان واجد شرایط هرمزگان اشتغال‌زایی شده است

مدیرکل زندان های هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون برای 45 درصد زندانیان واجد شرایط هرمزگان اشتغال‌زایی شده است که باید این آمار تا پایان سال به 50 درصد افزایش یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان هرمزگان، مصطفی کیشانی در نشست بررسی اولویت های دهگانه سازمان افزود: این اشتغال در سه سطح کارگاهی درون زندان، نشسته و اعزام به کار بیرون از زندان ایجاد شده است.
وی بیان داشت: از ابتدای امسال تاکنون نیز 60 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به کارآفرینان جهت اشتغال زندانیان پرداخت شده است.
مدیرکل زندان های استان تصریح کرد: کارآفرینان برای دریافت 50 میلیارد ریال تسهیلات دیگر به بانک های عامل معرفی شده اند که تا پایان سال جذب خواهد شد.
مدیرکل زندان های هرمزگان بر توسعه و تجهیز کارگاههای اشتغال و حرفه آموزی در زندان ها تاکید کرد و گفت: برای تولیدات زندانیان هم باید بازاریابی شود و دست ساخته های مددجویان با قیمت مناسب به فروش برسد.
کیشانی افزود: مددجویان در زندان ها نباید به حال خود رها شوند و باید زمینه جذب آنها در برنامه های فرهنگی و تربیتی و اشتغال و حرفه آموزی فراهم کرد.
وی در ادامه خواستار ثبت و مستند سازی فعالیت ها شد و گفت: اقدامات خوب و تاثیر گذاری به خصوص در زمینه اولویت های دهگانه در زندان های استان در حال انجام است اما متاسفانه این فعالیت ها به خوبی در سامانه های سازمانی ثبت و مستند سازی نمی شود.
مدیرکل زندان های هرمزگان ادامه داد: کوتاهی در هیچ بخشی قابل پذیرش نیست و با افرادی که حاصل تلاش سایر کارکنان را به هدر می دهند، برخورد خواهد شد.

برای 45 درصد از زندانیان واجد شرایط هرمزگان اشتغال‌زایی شده است
انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha