اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان و پرسنل‌وظیفه زندان‌های خراسان شمالی

بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم زندانهای خراسان شمالی با شرکت ۷۶ نفر از کارکنان‌ مرد، زن و پرسنل وظیفه به میزبانی زندان مرکزی بجنورد برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خراسان شمالی، در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات رضا استاجی رئیس زندان مرکزی بجنورد درسخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه خدمت درمسیر قرآن کریم را یک توفیق الهی دانست و اعلام داشت: استقبال خوب همکاران زندانهای استان جهت شرکت در این دوره از مسابقات قرآنی را نشانه ولایت مداری و وجود معنویت قرآنی در چرخه اصلاح و تربیت دانست.

رئیس زندان مرکزی بجنورد از قرآن کریم به عنوان نسخه شفا بخش جامعه امروزی یاد کرد و خاطر نشان ساخت: کاربرد این نسخه هدایت و رستگاری در مجموعه‌های تربیتی بیش از دیگر جوامع است.

استاجی از مشارکت ۷۶ نفر در یازده رشته قرآنی در بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم پرسنل زندانهای خراسان شمالی خبر داد.

اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان و پرسنل وظیفه زندانهای خراسان شمالی

خدابخش عباسی معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندانهای خراسان شمالی نیز در اختتامیه این دوره از مسابقات در سخنانی: مسیر بالندگی انسان را در عمل به فرامین قرآن کریم دانست و اعلام داشت: امروزه کارکنان زندانها که در عرصه اصلاح و تربیت و کمک به باز اجتماعی نمودن زندانیان تلاش می‌کنند بهره جستن از فرامین و آیات قرآنی مسیر مأموریت آنها را سهل تر می‌کند.

اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان و پرسنل وظیفه زندانهای خراسان شمالی

اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان و پرسنل وظیفه زندانهای خراسان شمالی

عباسی بهترین روش را در فرآیند اصلاح و تربیت گسترش فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی دانست و اعلام داشت: نقشه و مسیر رستگاری انسانها پیروی از دستورات قرآنی است.

در این مراسم از برگزیدگان رشته های مختلف قرآنی تجلیل و نفرات برتر مجوز حضور در مسابقات قرآنی کشوری را به دست آوردند.

انتهای خبر/

اخبار " سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی " را در کانال پیام‌رسان " بله " به آدرس http://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha