مدیران‌کل استانی برتر سازمان زندان‌ها در سال 1401 معرفی شدند

مدیران‌کل برتر سازمان زندان‌ها و همچنین مدیران کارآفرین در سال جاری که توانستند اولویت‌های شاخص این سازمان را بویژه در حوزه حرفه‌آموزی واشتغال به شکل حداکثری محقق سازند معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، مدیران‌کل زندان‌های استان‌های کشور در سه دسته جمعیتی مختلف به قرار ذیل مورد تقدیر قرار گرفتند:

🔸یاسر امجدی: مدیرکل زندان‌های استان اردبیل

🔸مجتبی محمدی: مدیرکل فعلی زندان‌های استان کردستان و اسبق آذربایجان غربی

🔸اسحاق ابراهیمی: مدیرکل زندان‌های استان فارس

مدیران‌کل استانی برتر سازمان زندان‌ها در سال 1401 معرفی شدند

همچنین در این مراسم سه نفر از مدیران بنیاد تعاون زندانیان کشور و فعال درحوزه اشتغال زندانیان تجلیل شدند:

  • محمدرضا کاظمیان؛ مدیر مجتمع خوراک دام و طیور همدان
  • محمود نهاوندی‌نژاد؛ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت حامیان فدک
  • رضا پوستچی؛ مدیر نمایندگی استان‌های خراسان رضوی

معرفی این افراد صبح امروز، چهارشنبه همزمان با برگزاری مراسم «گردهمایی هم‌افزایی توسعه اشتغال زندانیان» با حضور مسئولین دستگاه قضا صورت گرفت.

گفتنی است؛ زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در راستای تحقق شعار امسال با عنوان «تولید، دانش بنیان و اشتغال» و نیز رویکرد تحول، تعالی زندانبانی و تکیه بر دانایی‌محوری و نگاه علمی مدبرانه، حرکت تحولی سازمان را در قالب هشت اولویت در دستور کار قرار داد.

توسعه کمی و کیفی اشتغال زندانیان، کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها، ارتقای کیفیت غذای زندان‌ها، توسعه خدمات رفاهی ویژه کارکنان، توجه به خانواده زندانیان ازطریق توسعه خدمات حمایتی، توسعه و تجهیز زندان‌ها به سامانه‌های هوشمند سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، تفکیک و طبقه‌بندی زندانیان و انتقال زندانیان محکوم غیربومی متقاضی انتقال به موطن خویش از جمله اولویت‌های سازمان زندان‌ها در سال جاری بوده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha