آزادی ۷۰۳ زندانی جرایم غیرعمد و مالی در آذربایجان غربی

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از آزادی تعداد ۷۰۳ نفر از محکومان مالی و جرایم غیر عمد و بدهکاران نیازمند با پرداخت ۳۳میلیارد تومان کمک های مردمی در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای آذربایجان غربی ،رئیس کل دادگستری استان از آزادی تعداد ۷۰۳ نفر از محکومان مالی و جرایم غیر عمد و بدهکاران نیازمند با پرداخت ۳۳میلیارد تومان کمک های مردمی در سال جاری خبر داد.

ناصر عتباتی افزود: با همت و یاری مردم نیک کردار و نیکو سرشت و نوعدوست استان و تلاش زحمت کشان دستگاه قضایی استان و ستاد مردمی دیه کمک‌های مردمی به میزان ۳۳ میلیارد تومان جمع آوری شد که نسبت به سال‌های گذشته رشد چشم گیر و قابل توجه ۳۰۰درصدی را در پی داشته است.

وی افزود: با این مبلغ تعداد ۷۰۳نفر از محکومان مالی و بدهکاران که عمدتا سرپرست خانواده و افراد آبرو داری بودند از بند آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، عتباتی با تحسین مردم نیکوکار استان اظهار کرد: سنت حسنه کمک به هم نوع از دیرباز در کشور اسلامی ما نمود داشته و هر سال بیشتر از قبل جلوه گر بوده است و با توجه به نزدیکی ماه رحمت و مغفرت الهی امید است امسال نیز مردم شریف استان حماسه ای دیگر خلق کنند و رمضان المبارک را برای هم نوعان گرفتار خود سرشار از شادی و گشایش کنند.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha