جلسه تکریم و معارفه رئیس جدید بازداشتگاه خرم‌آباد برگزار شد

نشست تکریم و معارفه رئیس بازداشتگاه خرم‌آباد با حضور مدیر کل زندان‌های لرستان برگزار شد. در این نشست از صمد حیدری تقدیر و جهانبخش امامی به عنوان رئیس جدید بازداشتگاه خرم آباد معرفی گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان لرستان، جلسه تکریم و معارفه رئیس بازداشتگاه خرم‌آباد با حضور مدیر کل زندان‌های لرستان برگزار شد.

عبدالمجید کشوری مدیر کل زندان‌های لرستان در این مراسم سخنان خود را با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای والا مقام و همچنین آرزوی صحت و سلامت برای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) آغاز کرد.

وی با اشاره به همراهی همکاران بازداشتگاه خرم‌آباد با صمد حیدری در زمان تصدی مسئولیت ریاست بازداشتگاه و تشکر از آنان، گفت: انتظار میرود این همراهی و همکاری در زمان ریاست جهانبخش امامی نیز تداوم یابد و تقویت شود.

کشوری در ادامه عنوان کرد: در بازداشتگاه به صورت ویژه باید مقررات و اصول زندانبانی اسلامی و همچنین حقوق شهروندی مراعات شود تا اگر فردی برای اولین بار وارد بازداشتگاه و سپس زندان می‌شود، همواره برخورد مناسب کارکنان زندان‌ها را در ذهن خود به عنوان یک نکته مثبت مد نظر قرار دهد.

مدیر کل زندان‌های لرستان افزود: با توجه به اینکه شرع مقدس ما روابط انسانی را در همه زمینه‌ها تعریف و تعیین کرده، باید توجه ویژه داشته باشیم که آنرا به درستی عمل کنیم و سفیر خوبی برای اسلام و نظام جمهوری اسلامی در زندان باشیم.

کشوری در ادامه خاطر نشان کرد: کلید واژه بازگشت شرافتمندانه می‌تواند سرمشقی برای زندانبانی در نظام اسلامی باشد و ما باید زمینه آن را در بازداشتگاه فراهم کنیم.

وی با بیان این نکته که خدمات زندانبانی باید مستند شوند، عنوان کرد: رؤسای زندان‌ها باید تلاش کنند و نیروهای جدیدالورود را آموزش دهند و به آنان در امور زندانبانی مشورت دهند تا در بحث زندانبانی و رعایت حقوق شهروندی مشکلی نداشته باشیم.

صمد حیدری رئیس سابق بازداشتگاه خرم‌آباد در ادامه از همکاران خود تشکر کرد و از آنان خواست نهایت همکاری را با جهانبخش امامی، مسئول جدید بازداشتگاه داشته باشند.

گفتنی است در حکمی از سوی مدیر کل زندان‌های لرستان "جهانبخش امامی" به عنوان رئیس جدید بازداشتگاه خرم‌آباد معرفی و از زحمات "صمد حیدری" بعنوان ریاست پیشین بازداشتگاه تقدیر شد.

جلسه تکریم و معارفه رئیس جدید بازداشتگاه خرم‌آباد

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha