۱۴ دوره آموزش کشاورزی برای ۵۶۰ نفر از زندانیان مرد و زن ارومیه برگزار شده است
تقدیر از مسئولین جهاد کشاورزی استان بخاطر برگزاری موفق دوره های حرفه آموزی زندانیان ارومیه

در راستای تقدیر از همکاری سازمان جهاد کشاورزی در برگزاری دوره های آموزشی، مدیر زندان مرکزی ارومیه با ریس مرکز آموزش، تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی جهاد کشاورزی استان دیدار نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اذربایجان غربی ،در دیدار، بخشی مدیر زندان مرکزی ارومیه با مسئولین جهاد کشاورزی استان ضمن تقدیر از همکاری ریس و همکاران مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی ، موضوع حرفه آموزی زندانیان را امری مهم عنوان کرده و گفت : خوشبختانه در سالجاری با فعالیت متولیان امر اشتغال و حرفه آموزی در زندان مرکزی ارومیه و با همکاری و همراهی بسیار ارزشمند ادارات جهاد کشاورزی، فنی و حرفه ای و میراث فرهنگی، موفق به برگزاری ۷۵ عنوان دوره آموزشی برای زندانیان، مرد و زن شده ایم وی در ادامه افزود : این تعداد دوره با حضور ۱۷۷۱ نفر مددجو در کلاس های حرفه آموزی انجام گرفته که تا به این تاریخ، ۱۲۲۷ گواهی پایان دوره صادر گردیده و به دست زندانیان رسیده که البته این مقدار تا پایان سال افزایش خواهد داشت.

بخشی همچنین تصریح کرد : خوشبختانه در سالجاری با بهره مندی از اساتید مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی، ۱۴ دوره کشاورزی برای ۵۶۰ نفر از زندانیان مرد و زن برگزار شد که با استقبال خوب زندانیان همراه بود. در ادامه این دیدار،. دکتر رضایی، ریس مرکز اموزش، تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی اداره جهاد کشاورزی، نیز از فعالیت، پیگیری و فراهم نمودن محیط مناسب آموزشی، متولیان امر آموزش فنی و حرفه ای زندان مرکزی ارومیه تقدیر نمود و از آمادگی آن مرکز برای برگزاری دوره های بیشتر و متنوع تر در سال آتی خبر داد

در پایان این دیدار، بخشی مدیر زندان مرکزی ارومیه با اهدا لوح تقدیر به ریس مرکز آموزش تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی و اساتید اعزامی به زندان از زحمات آنها قدردانی نمود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha