جشنواره «جوان سرباز» در مرکز آموزش تخصصی شهید کچویی سازمان زندان‌ها

جشنواره «جوان سرباز» با هدف تکریم و ارتقاء روحیه خدمتی سربازان‌وظیفه به همت یگان حفاظت سازمان زندان‌ها برپا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، اولین جشنواره «جوان سرباز» مرکز آموزش تخصصی «شهید کچویی» با حضور سرهنگ ضیاءبخش فرمانده یگان حفاظت سازمان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرادی رئیس شورای اقامه نماز استان البرز و جمعی از مدعوین برگزار شد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌ها با حضور در جمع سربازان و فراگیران آموزشی گفت: جشنواره «جوان سرباز» در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و تدابیر ابلاغی ستاد کل نیروهای مسلح و فراجا با هدف تکریم و ارتقاء روحیه خدمتی سربازان وظیفه شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: همه ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان سرباز ولی‌امرمسلمین باید مقید به اصول شرافت سربازی باشیم و با مسئولیت‌پذیری و الگوگیری از شهدای عزیز، نقشی مثبت و سازنده را در مدت خدمت خود ایفا کنیم.

سرهنگ ضیاءبخش در بخش دیگری از سخنان خود با تأسی از توصیه‌های حضرت علی(ع) به مالک اشتر و اهمیت نقش تربیتی فرماندهان گفت: رعایت پنج اصل شامل عنایت ویژه فرماندهان به سربازان، توجه به حل مشکلات، مهربانی و محبت، اجابت خواسته‌های مشروع و معقول آنان و ستایش، اکرام و تشویق سربازان موفق برای فرماندهان لازم است. بنابراین تربیت «سرباز ماهر» که از دغدغه‌های مقام معظم رهبری می‌باشد، باید دردستور کار باشد.

گفتنی است؛ در این مراسم 20 نفر از سربازان وظیفه برتر با اهداء لوح و هدایای ارزنده توسط فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌ها مورد تقدیر و تشویق قرار گرفتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha