زندان سیرجان، نمونه‌ای بارز از زندانبانی اسلامی است

شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، به منظور بررسی مشکلات اجرایی، قانونی و فعالیت‌های اصلاحی تربیتی زندان سیرجان، از این زندان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر و نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با حضور در زندان سیرجان، از فعالیت‌های مختلف در زمینه‌های فرهنگی، تربیتی، اشتغال و پروژه‌های عمرانی بازدید کرد.

آذرنگ رییس زندان سیرجان، ضمن تقدیر از حضور نماینده مجلس در مجموعه زندان سیرجان و دیدار با زندانیان، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی پرداخت.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر از اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی در زندان سیرجان، گفت: امکانات و خدمت‌رسانی در زندان سیرجان، نمونه‌ای بارز از زندانبانی اسلامی است که شرایط برای اصلاح و تربیت زندانیان و بازگشت سعادتمندانه آنان به جامعه را فراهم کرده است.

شهباز حسن‌پور در پایان این بازدید، ضمن ارتباط تلفنی با دکتر ضیایی معاون سازمان و حسینی مدیرکل زندان‌های استان از فعالیت‌های صورت گرفته در زندان سیرجان تقدیر کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha