بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان زندان‌های خراسان رضوی برگزار شد

مسابقات قرآنی پرسنل زندان‌های استان خراسان رضوی با معرفی وکسب مقام اول مشترک در بخش پرسنل زن توسط زندان های مشهد و کاشمر و در بخش آقایان توسط پرسنل اردوگاه چناران و زندان مشهد به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، این مسابقات در دو بخش پرسنل مرد به میزبانی اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی چناران و در بخش پرسنل زن به میزبانی اداره کل زندانهای استان برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، تفسیر سوره اسراء، نهج‌البلاغه، دعا خوانی و اذان به رقابت پرداختند.

بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان زندان‌های استان خراسان رضوی برگزار شد

گفتنی است در این مسابقات 55 شرکت‌کننده در بخش پرسنل مرد از 12حوزه و شهرستان با حضور سه نفر از داوران ممتاز کشوری به رقابت پرداختند و در پایان این دوره از مسابقات از 23 منتخب قرآنی با اهدا جوایز و لوح، تقدیر به عمل آمد.

بر اساس اعلام هیئت داوران در رشته قرائت تحقیق به ترتیب: سید احمد حسینی، حمید رضا حیدری و شهرام پسندیده رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته قرائت ترتیل: علی محمدی، محمد عنابستانی و علی اصغر دیدار به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.

در رشته حفظ یک جزء: محسن محمدی، حفظ پنج جزء: حسن حسن زاده، حفظ ده جزء: مجتبی خلیلی، حفظ بیست جزء: جعفر علیپور وحفظ موضوعی: حسن حیدری فر حائز رتبه های اول شدند.

در رشته نهج‌البلاغه: حمید رضا شیخ زاده، حمید رحیمی چیتگر و محمد نیک اندیش رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند. در رشته تفسیر: مهدی معصومی، محمد علی محمدی و محمود جعفری نسب به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.

در رشته دعاخوانی: مجتبی داودی، رضا علیمردانی و سید رضا تقی زاده رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و مرتضی صاحبدل، محمدرضا رحمانی و محسن جعفریانی در بخش اذان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

شایان ذکر است در این دوره از مسابقات 38 شرکت‌کننده در بخش پرسنل زن از 13 شهرستان نیز به رقابت پرداختند.

بر اساس اعلام هیئت داوران در رشته قرائت ترتیل به ترتیب: خانم ها تمیمی،شیرزاد و غیاثی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته حفظ یک جزء: خانم ها خوانچه زر حفظ سه جزء: علیزاده حفظ کل: درودی وحفظ موضوعی: سالار حائز رتبه های برتر شدند.

در رشته نهج‌البلاغه: خانم ها ابویسانی و سخنوران بصورت مشترک،ماهپروری وکول آبادی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند. در رشته تفسیر:کدخدایی،سادات آزاد و استیری به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha