روند بررسی مشمولین عفو به‌صورت مستمر ادامه دارد

رئیس کل دادگستری خوزستان به همراه دادستان مرکز استان و مدیرکل زندانهای استان با حضور در زندان مرکزی اهواز ضمن بازدید از بندها و اندرزگاه های مختلف با زندانیان این ندامتگاه بصورت چهره به چهره به گفتگو نشست و دستورات لازم جهت سرعت بخشیدن به فرایند بررسی پرونده زندانیان مشمول عفو و اعمال آن تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خوزستان، علی دهقانی که بصورت سر زده در زندان مرکزی اهواز حضور یافت، نسبت به اجرای عفو اعطایی مقام معظم رهبری و تسریع در اجرای آن برای واجدین شرایط پس از تطبیق دقیق با معیارها و ضوابط اعلامی مندرج در دستورالعمل مربوطه، گفت : هدف از حضور در زندان بررسی مشکلات زندان و طرح پایش قضایی زندانیان است که این امر از دستورالعمل‌های قوه قضاییه در راستای کاهش جمعیت زندان زندانیان است.

وی با بیان اینکه بازدید از زندان و بررسی مشکلات زندانیان باید هدفمند و نتیجه محور باشد، تصریح کرد : با حضور در بین زندانیان و بررسی میدانی امور قضایی آنان، مشکلات قضایی رسیدگی و زندانیان بلاتکلیف ساماندهی می شوند .

رئیس شورای قضائی استان خوزستان اظهار کرد : یکی از برنامه‌های دستگاه قضایی استان بازدید مستمر از زندان و دیدار چهره به چهره مسئولین قضایی و قضات با زندانیان است و هدف از این اقدام رسیدگی به امور زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان است.

انتهای خبر /.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha