مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی از بازداشتگاه‌های شهرهای مرزی استان بازدید کرد
دیدار و مدیرکل زندانها با کارکنان و زندانیان بازداشتگاه های سردشت و اشنویه

مراد فتحی مدیرکل به همراه فرمانده یگان و رئیس حفاظت اطلاعات زندان های آذربایجان غربی طی سفر دو روزه به مناطق مرزی از بازداشتگاه شهرستان های اشنویه و سردشت بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های آذربایجان غربی ،مراد فتحی مدیرکل زندان های استان طی سفر دو روزه به مناطق مرزی شبانه از بازداشتگاه سردشت بازدید کرد.

در این بازدید مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی ابتدا با عزیمت به شهرستان مرزی اشنویه از بازداشتگاه این شهر بازدید و ضمن دیدار با کارکنان و پرسنل وظیفه با همراهی دادستان حوزه قضایی در داخل بندها به درخواست مددجویان رسیدگی و با آنان گفتگو کردند.

مدیرکل زندان ها با همراهی به رئیس حفاظت و اطلاعات و فرمانده یگان حفاظت زندان های استان بعد از برنامه بازدید از بازداشتگاه اشنویه به شهرشتان سردشت عزیمت نموده و با حضور عصرگاهی در محل بازداشتگاه و جلسه با کارکنان از ابنیه و اماکن بازداشتگاه بازدید کردند.

در بازدید شبانه مدیرکل زندانهای استان هیات همراه ضمن برشماری موارد امنیتی و آموزش به پرسنل حاضر از داخل بندها و بخش های بازداشتگاه بازدید کردند.

در بازدید از داخل بندها به مدت یک ساعت با زندانیان گفتگو و به درخواست آنها رسیدگی و موارد را به عوامل اجرای احکام و مددکاری اجتماعی توصیه کرد.

دیدار با فرماندار و مسئولین قضایی شهرستان های مرزی اشنویه و سردشت برای رفع مشکل واگذاری زمین ساخت بازداشتگاه از جمله برنامه های بازدید دو روزه از این دو بازداشتگاه در مرز غربی کشور بود.

بازدید صبحگاهی از بازداشتگاه سردشت وموقعیت زمین های مورد نظر و بررسی اسناد واگذاری و دستورات لازم برای پگیری اتمام انتقال زمین برنامه روز دوم حضور مدیرکل زندانها و هیات همراه در شهرستان سردشت بود .

انتهای خبر/

بازدید۲روزه مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی از۲بازداشتگاه شهرمرزی بازدید۲روزه مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی از۲بازداشتگاه شهرمرزی بازدید۲روزه مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی از۲بازداشتگاه شهرمرزی بازدید۲روزه مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی از۲بازداشتگاه شهرمرزی بازدید۲روزه مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی از۲بازداشتگاه شهرمرزی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha