تشکیل جلسه کارگروه اشتغال زندان‌های استان آذربایجان شرقی

جلسه کارگروه اشتغال وحرفه آموزی در زندانهای آذربایجان شرقی با محوریت توسعه اشتغال وبا حضور مدیرکل زندانهای آذربایجان شرقی ،معاون سلامت ،روسای زندانهای استان و مسئولین اشتغال استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان شرقی ،جوادی مدیر کل زندانهای استان در ابتدای مراسم ضمن قدردانی از حضور همکاران در راهپیمایی 22 بهمن و همچنین اقدام حکیمانه وپدرانه مقام معظم رهبری در مورد عفو متهمان و محکومان ،اشتغال را بعنوان ابزاری مهم در جهت توانمندی زندانیان عنوان کرد وافزود: بخشی از دغدغه اصلی زندانیان مربوط به فراهم کردن معیشت خانواده هایشان است که باید مقدمات اشتغال را به منظور کسب درآمد و به تبع آن تامین معیشت برای خانواده هایشان مهیا کنیم.

وی در ادامه از روسای زندانها خواست با صاحبان صنایع وسرمایه گذاران به منظور ایجاد اشتغال وارد مذاکره شده وبا تشویق کارآفرینان با استفاده از تسهیلات خاص از جمله معافیت از مالیات ، نسبت به ترغیب آنها جهت سرمایه گذاری در زندان اقدام کنند.

مدیر کل زندانهای استان در ادامه گفت :روسای زندانها پایان هر ماه نسبت به بررسی دستمزد زندانیان نظارت کافی داشته باشندتا حقی از زندانی پایمال نشود.
وی با بیان اینکه مغایرتهای آماری در خصوص اشتغال زندانیان نباید وجود داشته باشند اظهار داشت: مغایرت های آماری سامانه ERP و بنیاد تعاون در کوتاهترین زمان مرتفع وروسای زندانها هماهنگی های لازم در خصوص آمار اشتغال مددجویان در داخل زندان وخارج از زندان را از طریق بنیاد تعاون و انجمن حمایت پیگیری کنند تا هیچگونه مغایرت آماری در زندانها مشاهده نگردد.

جوادی در ادامه از روسای زندانها ومسئولین اشتغال خواست نسبت به برپایی نمایشگاه صنایع دستی در زندانها اقدام کنند.

شایان ذکر اینکه در پایان مراسم هریک از اعضای حاضر در جلسه نکته نظرات و پیشنهادات خودشان را در خصوص بهبود وضعیت اشتغال در زندانهای استان اعلام کردند.

تشکیل جلسه کارگروه اشتغال زندانهای استان آذربایجان شرقی

تشکیل جلسه کارگروه اشتغال زندانهای استان آذربایجان شرقی

تشکیل جلسه کارگروه اشتغال زندانهای استان آذربایجان شرقی

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha