مدیرکل زندان‌های ایلام از فرماندهی انتظامی استان تقدیر کرد

مجید احسانی با سردار القاصی مهر دیداری تعاملی داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، در راستای تعامل و همکاری اثربخش نیروی انتظامی با مجموعه زندان ها از فرماندهی انتظامی استان تقدیر شد.

احسانی مدیرکل زندان های استان ایلام در این دیدار گفت: همکاری مستمر نیروی انتظامی با زندان های استان به منظور تأمین و ثبات امنیت و همچنین اجرای مانورهای مشترک و آموزش های خدمتی حوزه یگان حفاظت در پیشبرد اقدامات و تحقق اهداف سازمانی بسیار موثر بوده است و این ارتباط دوسویه ضمن ارتقا سطح امنیت، به رفع چالش ها و نواقص می انجامد.

احسانی افزود: خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی و سازمان زندان ها با تکیه بر توان و ظرفیت های یکدیگر می توانند در راستای ارتقای امنیت و تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، گام های مؤثری بردارند. وی در ادامه طی لوحی از همکاری مستمر فرماندهی انتظامی استان تقدیر کرد.

سردار القاصی مهر نیز در ادامه ضمن تقدیر از تلاش های بی وقفه مسئولین زندان های استان و اقدامات مطلوبی که در سطح زندان ها انجام شده است، گفت: ما در تلاش هستیم تا مؤلفه های برقراری نظم و امنیت اجتماعی را از طریق مردم اجرایی کنیم و با احصاء چالش ها و مشارکت سایر دستگاه ها، امنیت را در استان بیش از پیش نهادینه کنیم.

مدیرکل زندان‌های ایلام از فرماندهی انتظامی استان تقدیر کرد

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha