بازدید مدیرکل زندان‌های اصفهان و اعضای شورای تأمین نائین از زندان این شهرستان

بابایی مدیرکل زندان‌های استان اصفهان بهمراه سرهنگ مرادی فرمانده یگان حفاظت زندانهای استان همزمان باحضور اعضای شورای تأمین و امام جمعه شهرستان از زندان نائین بازدید و ۵ نفر از زندانیان با اعطای مرخصی پایان حبس از زندان آزاد و ۲۰ نفر از زندانیان نیز از مرخصی تشویقی بهره مند شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان، در راستای اجرای مصوبه شورای تأمین شهرستان نائین و به منظور بازدید میدانی و بررسی آخرین وضعیت مشکلات و مسائل زندان و مباحث مرتبط با زیرساخت‌ها و .... اعضای شورای تأمین شهرستان در زندان نائین حضور یافته و در جلسه‌ای پیرامون مشکلات و مسائل زندان نائین بحث و بررسی شد.

دراین جلسه گزارشی از خدمات انجام شده به زندانیان در زمینه های مختلف فرهنگی، اشتغال و حرفه آموزی، قضایی و ... ارائه و پیرامون حمایت و توجه بیشتر به خانواده زندانیان و همچنین توسعه فعالیت های فرهنگی، هنری و اعتقادی برای زندانیان و همچنین مسائل و مشکلات زندان بیان و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه نیز پس از بحث و تبادل نظر در خصوص موارد مطرح شده از پوسته داخلی، اندرزگاهها، کارگاه اشتغال و واحد فرهنگی زندان بازدید و با زندانیان دیدار چهره به چهره داشتند و قول مساعد جهت پیگیری و رفع مشکلات مددجویان داده شد

در پایان این بازدید به ۵ نفر از زندانیان واجدشرایط مرخصی پایان حبس اعطا-۲۰ نفر از زندانیان نیز از مرخصی تشویقی بهره مند گردیدند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha