رؤسای جدید زندان‌های خوزستان معرفی شدند

طی 4 مراسم جداگانه روسای جدید زندانهای ماهشهر، آبادان، مسجدسلیمان و بهبهان با حضور مدیرکل زندانهای خوزستان، معاونین اداره کل و مسئولان ارشد اجرایی و قضایی شهرستانهای مربوطه معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خوزستان، غلامرضا روشان مدیرکل زندانهای استان؛ طی احکام جداگانه ای غلامرضا رحیمی را به عنوان رئیس زندان ماهشهر، خسرو طرفی به عنوان رئیس زندان آبادان، مجید خلیلی رئیس زندان مسجدسلیمان و ستار زارعی را به عنوان رئیس زندان رامهرمز معرفی کرد.

مدیرکل زندانهای استان در مراسم معارفه رئیس زندان ماهشهر حفظ کرامت زندانی و رفتار انسانی و اسلامی را بسیار مهم برشمردند و افزود : از نگاه اسلام و قرآن، یکی از بدیهی ترین حقوق انسان، حفظ کرامت اوست که همه انسان ها و همه دین ها در مورد این حق اتفاق نظر دارند.

وی با بیان اینکه پیامبران و بزرگان الهی، نمونه کامل رفتار کریمانه با انسان ها هستند. این رفتار حتی شامل کسانی چون فرعون نیز می شد.تصریح کرد : زندانی دو حق در حوزه زندان دارد، اول اطعام و تامین معیشت برابر برنامه های سازمانی و دوم احسان و خوش رفتار و زمینه سازی جهت بازگشت شرافتمندانه وی به جامعه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره عفو اعطایی مقام معظم رهبری به زندانیان ، این اقدام را نشانه بارز رأفت اسلامی دانست و افزود : در هیچ حکومتی به آشوب گران و هتاکین به مقدسات با این نگاه انسانی و پدرانه رفتار نمی شود که این یک الگوی رفتاری برای ما زندانبانان است.

این مقام ارشد زندانهای استان توجه به اشتغال زندانیان را بسیار مهم برشمرد و افزود : در کنار کار فرهنگی، اشتغال نیز از مهمترین اقدامات هنجارپذیری زندانیان است که بصورت ویژه باید مورد توجه قرار گیرد.

پایان خبر /.

رؤسای جدید زندانهای خوزستان معرفی شدند

رؤسای جدید زندانهای خوزستان معرفی شدند

رؤسای جدید زندانهای خوزستان معرفی شدند

رؤسای جدید زندانهای خوزستان معرفی شدند

رؤسای جدید زندانهای خوزستان معرفی شدند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha