صدور گواهینامه‌های مهارت برای مددجویان ندامتگاه تهران بزرگ

با هدف آشنایی با ظرفیت ها اشتغال و فعالیت های فنی و حرفه ای صورت گرفته در مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ و همچنین برقراری تعامل سازنده در خصوص برگزاری کلاسهای آموزشی فنی و حرفه ای برای مددجویان جمعی از مسئولین مرکز فنی و حرفه ای استان از اقدامات صورت گرفته در مجتمع بازدید نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندان های استان تهران، در ابتدای این بازدید در جلسه ای که با حضور مسئولین آموزش اداره کل فنی و حرفه ای تهران، مرکز فنی و حرفه ای کهریزک، مرکز فنی و حرفه ای شهر ری، مسئولین اشتغال اداره کل زندانهای استان تهران و مسئولین بنیاد تعاون زندانیان استان در سالن جلسات برگزار شد مزدارانی سرپرست مجتمع با اشاره بر کارهای مولد بر لزوم توجه به اشتغال در زندان ها تاکید و بر لزوم برنامه ریزی در جهت اشتغال مددجویان اشاره نمود.

سرپرست مجتمع در ادامه با اشاره بر حساسیت مرکز فنی و حرفه ای در زمینه اشتغال مددجویان بعد از آزادی، وظایف اصلی این مراکز را آموزش و برگزاری کلاسهای فنی و حرفه ای در زندانها عنوان نمود تا با اشتغال و حرفه آموزی زمینه های بازگشت مددجویان به زندان را کاهش دهند.

در ادامه مسئولین مراکز آموزش فنی و حرفه ای از آمادگی این مرکز جهت تعامل بیشتر با زندان در زمینه های مختلف آموزشی و صدور گواهینامه های مهارت خبر داد و با اشاره به آماده بودن زیر ساخت های لازم در مجتمع جهت راه اندازی کلاسهای آموزشی، از همکاری این مراکز جهت بسط و گسترش اشتغال و حرفه آموزی در بین مددجویان در زمینه برگزاری کلاس های آموزشی عملی و تئوری استقبال نمودند.

شایان ذکر است مراکز فنی و حرفه ای جهت تعامل بیشتر با زندان در زمینه های مختلف آموزشی و صدور گواهینامه های مهارت  بدون ذکر نام زندان اعلام آمادگی نمودند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha