مراسم معنوی جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در گود زورخانه شهرستان نیشابور

در جشن گلریزان شهرستان نیشابور مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال جهت کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد توسط خیرین اهدا گردید.

در آئین ورزش زورخانه ای که برخی از مسئولان ، اصناف ، کسبه شهرستان نیشابور و ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش زورخانه ای حضور داشتند، ورزشکاران ورزش باستانی با اقتدا به مولای متقیان امیرالمومنین علی (ع) وارد گود زورخانه شدند و پس از اجرای حرکات باستانی، خیرین و ورزشکاران مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال جهت کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمودند.

 در این جشن گلریزان که به همت جمعیت هلال احمر شهرستان با عنوان پویش آزادی یکصد نفر زندانیان غیر عمد(طرح صد گنج هلالی) و همکاری انجمن حمایت از زندانیان در محل باشگاه ورزش های زورخانه ای شهید فیوجی مقدم شهرستان برگزار شد پس از قرائت دعای گلریزان توسط میان‌دار گود زورخانه، خیرین حاضر در محل گود زورخانه ، بدون آنکه فرد مستحق را بشناسند، کمک‌های خود را در جهت کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اهدا نمودند.

شایان ذکر است در این مراسم معنوی، چنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی،  معاون استاندار و فرماندار شهرستان، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان، ریاست زندان، اعضای شورای شهر و پیشکسوتان و اهالی ورزش زورخانه  حضور داشتند و این آئین سنتی و خداپسندانه ایرانی را زنده نگاه داشتند. تا با این عمل نیک و خداپسندانه ،  موجبات آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمدفراهم گردد. همچنین در این مراسم تعدادی از پیشکسوتان و جوانان ورزشکار زورخانه‌ای با نوای مرشد به اجرای حرکات باستانی پرداختند.

انتهای پیام./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha