مسئولین قضایی چهارمحال و بختیاری پشت «میز خدمت» مردمی

به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،میز خدمت دستگاه قضایی استان چهارمحال و بختیاری در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان چهارمحال و بختیاری، میز خدمت قضایی استان باحضور رئیس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد، مدیر کل زندان ها و دیگر اعضای شورای قضایی استان با استقبال مردم روبرو شد .

اعضای شورای قضایی استان چهارمحال و بختیاری با دیدار و گفت‌وگوی مستقیم و چهره به چهره با مردم به بررسی درخواست‌های مراجعین پرداختند و دستورات مقتضی را جهت رفع مشکلات آن‌ها صادر کردند.

مدی کل زندان های استان در حاشیه این مراسم گفت: دلیل وجودی میز خدمت ادارات مختلف تکریم ارباب رجوع، تسریع در روند رسیدگی به شکایات مردم، کاهش فاصله بین مردم و مسئولان قضائی، نهادینه کردن فرهنگ حضور مردم در عرصه های مختلف قضائی است.

حیدری با دعوت کارکنان زندان ها و دیگر اقشار جامعه جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: استقلال و اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت مجاهدت‌ها و جانفشانی های شهدای عزیز و هدایت‌های حکیمانه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب(مدظله) به وجود آمده است و حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه بصیرت و قدرشناسی آنان و جواب دندان شکن به هنجار شکنی های ماه های اخیر و موجب ناامیدی دشمنان اسلام و ایران خواهد بود .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha